Omgång 28: Malmö IF - HV71

Finns 3 namn att välja på av de som fick gå från Schweiz idag. Grönborg et al. Så att det inte finns några alternativ till Samuelsson är just nu skitsnack även det.

Jag tror valfri forummedlem hade gjort det bättre.

Hv förtjänar inte att vara i shl

Vi har lenc petersson shor miele tedenby bödker fisken foppa och ändå ska Tommy spela Vesel som är livsfarlig mer bakåt än framåt så jävla dålig coaching så det finns inte.

Nej så är det ju tyvärr. En förening som inte kan göra ett enda rätt. Totalt haveri.

Haha, aktiv coachning i Malmö…Tommy gör det han gör bäst…Ingenting

Utvisning!!??

Domarjävel

Om torsk idag innebär att hela tränartrojkan ryker så tar jag det…för annars kommer varje match, precis som det varit hela säsongen, handla om att ha extrem effektivitet och helst en målvakt som står på huvudet om man ska ta poäng.

1 gillning

Sparka denna sopan Tommy Nu för fan är de nån i ledningen som bryr sig om det sportsliga?

Blir det 3 mot 3 så kommer vi få se en cirkus som heter HV71.

Hade säkert varit 5 och matchstraff om hv gjort det

Fy vad fega domare

1 gillning

Malmös debutant i målet borde ju göra en tavla kan jag tycka så in med puckar på mål så tror jag det slinker in en puck.

Helvetesjävla skit

Hv har allt annat än flyt…

Den episka ineffektiviteten är verkligen tillbaka med besked! Precis lika jävla överljudsuselt som de inledande 16 matcherna. Klarar inte ens att göra det svårt för en J20-målvakt.

Flyt förtjänar man…

1 gillning

Eller sin bästa match senaste halvåret. Det brukar HV lyckas ge motståndarkeepern.

Fyfan vad vi spelar SKIT

Blir det 3vs3 har vi ju ingen chans.
Tommy lär väl sätta Glad som center eller nåt.