Omgång 3: Brynäs IF - HV71

Dahlén kan ju inte få ihop kedjorna. Ge fan i å spela krog som forward. Hur kan man byta ut vår bäste spelare sist??? Wesslau var ju outstanding. Var i helvete är skridskoåkningen å intensiteten som det jämt snackas om? Det här är ju fullständigt bedrövligt. In med Anders Olsson i båset nu, han skulle få fart på det här!

NEJ, NEJ, NEJ!… Inte en likadan start igen, och Petrasek? :imp:

För Dahléns skull hoppas jag att det inte ser ut så här många matcher till

Är så jävla trött på att “viktiga personer” vill ha ett “namn” i båset. Dahlén får inte ihop det helt enkelt. In med Olsson nu!

Är fullt medveten om att HV är i en generationsskifte och jag har absolut inte jättehöga förväntningar men ska det se ut så här???

Hur kan det vara så lätt att få friläge eller komma till skottläge mot HV?

Blir säkert bättre men just nu känns det jobbigt.

Jompii: Har hittat honom nu, i utvisningsbåset!!!

Jag har hittat HVs spetsförvärv som man kunde vänta länge på. Han sitter utvisad.

Bra! Vi har hittat det!!! Spela 4 mot 5, KANOT!!!

Gagnon va på isen, han blev utvisad såg han först i utvisningsbåset!

Hv71 påminner mycket om folket på mitt jobb har jag tänkt på, ett gäng som går till jobbet varje dag men egentligen önskar att dom va lediga eller gjorde något annat, som gör sitt jobb men absolut inte en enda kalori extra bränd än vad som behövs.
Tycker att ge Petrasek C va ett misstag för jag tror INTE att detta är mannen att vända denna lojja attityd som Hv71 haft de senaste tiden.

Framförallt så jävla osexigt att kolla på som Hv71 fan, det gör ont i hjärtat att se Hv spela så otaggat, så ont att jag snart tröttnar på att titta på matcher på ett lag som inte spelar helhjärtat

KROG!!! Underbart!!!

KROG

Ja! Underbara Jason!

Krog kan man lita på i alla fall

Tack Jason! Kör för vinst nu grabbar! :slight_smile:

Krog!! :smiley:

Det behövde vi. Bra intensitet i dom två sista bytena. Kom igen nu HV71.

Krogen har vaknat

Krog glider fram och bara slevar dit an! Nu jävlar har han vaknat!! WOSSH!
Kommentatorn däremot, vilket stolpskott…

Dock tycker jag att det är fantastiskt att grabbarna fortfarande är kvar i omklädningsrummet när matchen börjar. Det kommer kosta oss många poäng om de inte slutar upp med det

Viktigt att Krog fick göra det där målet! Tycker att både Larsson och Petrasek är riktigt dåliga i första, märkligt nog ser jag att att Larsson har näst mest speltid av backarna efter Johansson i första perioden. Det är möjligt att jag har hängt upp mig på Larsson och är orättvis, men jag är grymt irriterad på honom…