Omgång 3: HV71 - Frölunda HC

Kvittar väl att han gör mål när han i övrigt var sämst i laget?

Tror man kommer rotera Melin på en eller flera ytterforwardsplatserna i början av matchen. Den ytter som är kallast blir bänkad mot slutet, beroende på resultatet. Tänk också på att Laine är matchotränad och kanske matchas försiktigt de första matcherna.
Melin kommer säkert få speltid i PP.

Vem vet vad som rör sig i Coach Johanssons huvud.

Usch det är “chipsarto” som kommenterar. Får hoppas HV får en bra start så han blir tyst! =D

Det kan jag förvisso instämma med, men att han går från en given plats som skytt i PP till bänken är väl ändå nått som är ganska tvivelaktigt? Trodde att han skulle gå före Sandberg och framförallt Bengtsson.

Sen nått som ingen kanske tänker, han kan också va småskadad.

Fan oxå. Det blir att dirigera om SR’s ljud.

Annars sitter jag fast på ett föräldramöte from hell. Jag är laddad som fan, har ingen aning om hur jag skall bli av med energin… BRAUUUUIIIGAAAAAAAAAAAH! TUGGATUGGAFOTSVETTSINDIAN!

Alltså csport vafan händer. :imp:

Lyssnar man på intervjun som Johansson nyss gav till Cmore så låter det som han är petad iaf, han sa att “Björn har ett par grejer att jobba på och han vet vad det är”.

Håller också med, bortsett från sitt mål gjorde inte Melin många rätt förra matchen, tappade pucken vid blå minst 2-3 gånger om jag inte minns helt fel också.

:laughing: :laughing:

Sorry för OT men om ni har problem med Csports. Testa logga in på gamla sidan.

Och vilken är det?

Vad är den gamla urlen? Jag har fetproblems. :frowning:

[EDIT: Csports har fetproblems. NÖTTER. AVGÅ!]

// JV

Sorry för OT men det här jävla mötet…

Hur ser det ut? Vilka har gjort mål i hv???

mål

Fantastiskt tryck i Kinnarps!

Finns det ingen ful-feed att streama istället nu när imbecillerna som fått hedersuppdraget att sända matcherna har havererat igen?

// JV

HV skapar mest
HV71-Frölunda 1-0
Jag njuter av att se Mattias Tedenby. Vilken fart han har. Skapar något framåt i nästan varje byte. Närmare 2-0 än 1-1 just nu.
Mats Wennerholm, Kinnarps Arena

Tedenby vilken lirare :smiley:

expressen.se/sport/hockey/sh … ill-hv-71/

Låter trevligt :slight_smile:

Sitter på ett hotelrum i Istanbul, vill ha updates nu!! Vad händer? Hur ser det ut?

Laine kung i BP, tacklar ut backen ur zon och får därmed ut pucken med. Så ska det se ut, rejält spel.

CMore failar som vanligt och hänvisar till en annan länk för det går inte logga in på deras sida. Får man posta den här?