Ja så var det kanske. Med tanke på hur det såg ut mot Oskarshamn så tror jag inte vi gör mer än 7 mål. Efter 4-0 spelade vi mest på ledningen bara. Leder vi med 5-0 så lär det inte bli särskilt många fler mål. Vi hade säkert kunnat gjort 8 mål på Oskarshamn om vi spelat hela matchen.
Nu ska vi inte drabbas av hybris .
Ny matchtråd?
lugn
Jag kikade lite repriser igår. Intrycket var väl inte väsensskilt från efter direktsändningen.
Men jag vill svära lite i kyrkan. Kanske är jag optimist i överkant, men jag tycker mig se något positivt i Foppas utveckling.
Han kom till ett par chanser. Framförallt hittade han in i slottet några gånger. Kunde han bara fått passningar när han gick in i voutilainen position så…
Han ser seg ut i skridskoåkningen. Men jag tycker det går ganska snabbt ändå. Och inte tusan är det han som har största problemet med att få ut pucken ur def zon.
Positiv Fenwick. Någon som hittar annan bakomliggande stats som bekräftar eller falsifierar min spaning?
Håller med dig till viss del. Tycker han ser betydligt bättre ut i 5v5 än förra året.