Omgång 3: Luleå HF - HV71

Riktigt fin start av HV. Inte bara pga målet. Tycker man uppträder rätt samlat. Och Gunnar bra idag också.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa

JAAA!!! RÄTTVIST!!! :slight_smile:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Törngren!!!

Helt klart 3 skott på mål och 2 MÅL det är väl OK :smiley: :smiley:

Jag håller med. Väldigt gedigen insats hittills, både framåt och bakåt. Närmare 4-0 än 1-2. Kul att se att HV skapar så många öppna och tydliga chanser.

Ha ha!!! Ja nu är Gud på rätt sida igen!!! :slight_smile:

Där blev det väl lite fel ? Det står ju 0-2 så 4-0 kan det inte bli däremot 0-4 :smiley: :smiley:

Gunnarsson otroligt stabil senaste 2 matcherna

Hahaha! Ja det har du helt rätt i! :laughing:

Nisse ser pigg ut!

Riktigt bra förstaperiod av HV. Jämnt spel och två mål efter snabba spelvändningar med kliniska avslut. Fortsätt så!

Vad ska man tycka?
FBK fortfarande nollade men Lakejerna målar Vilket är Bäst/Värst :question:

Önskvärt skulle vara om Shl gav bägge lagen 0 poäng oavsett resultat!

En riktigt, riktigt bra bortaperiod. Visst, kan alltid skruva på en del saker. Men HV straffar verkligen Luleå. Kul att se!

2-0 till oss efter första perioden tar jag alla dagar i veckan! Särskilt borta mot Luleå. :slight_smile:

Kändes ju inte så muntert efter premiären mot Rögle, men nu börjar det ta mig fan se hoppfullt ut!

Haha satt precis och tänkte på detsamma…Träskoväst är nog värsta laget så vi håller en lillfingernagel på Växjö

Strömberg har tuggat 7 min istid i första perioden. Vilken spelare han håller på att utvecklas till, känns trygg i defensiven.