Omgång 31: Djurgårdens IF - HV71

pp o kommer inte ut ur egen zon

Dags att ge påökt åt de som är ansvariga för pp…

Såg ni filmningen av Svedberg eller? Kastar klubban. Hur kan inte det vara 2 min?

Varför går HV på 30%? Ser lojt och uppgivet ut…

Jaha Ja så kommer man in och kollar med 5 min kvar och det står 2-1 vad händer?

2-1 på min TV

Var glad för det. På min tv står det 2-1…

Martinsson har inte gjort skäl för sin lön nu på ett tag.
Inte Bergström och Sandin heller.
Det är lite för många som underpresterar för tillfället.
Vad beror det på?

På min med :open_mouth: Fingrarna slinter ibland :cry: :cry:

Sandin är ju riktigt kass denna perioden.

Tycker Sandin varit dålig ett längre tag, i denna period har nog samtliga spelare utmärkt sig, på ett negativt sätt.

Då kan vi redan nu bocka in en ny förlust i kolumnen. HV har under Lillis ledning inte vunnit en enda match vid underläge efter första.

Tack och godnatt.

Usel period av Hv.
Efter Dicks jävla flytmål tappar Hv det helt.

Fruktansvärt nonchalant i pp.
Hur är det möjligt att man kan komma undan med sånt spel i Hv?
Hoppas på en REJÄL jävla utskällning nu i paus. Skämmes ta mig fan… :smiling_imp:

Sämsta perioden i år? Tror fan det. Riktigt uselt agerande av samtliga. Ppt idag slår ju alla tiders rekord i uselhet. Katastrof hv. Orkar fan inte titta på skiten.

Varför får aldrig HV sådana djävla slumpmål som deras motståndare :question:

Aa förmodligen då det inte finns så många fler perioder att välja på i år :wink:

Personligen tycker jag att hult har störts ansvar vi har bytt tränare och det ser likadant ut som dom senaste säsongerna tror inte det skulle hjälpa med att vi byter tränare det skulle se likadant ut. jag ser hv lite som en hjärta dator med plan linje när någon dör typ när linjen är helt rak så ser jag hv spelarna ingen som sticker ut och alla är lika dåliga eller bra aldrig någon som sticker ut.

Sandin har varit kass dom senaste 15 omgångarna tyvärr.

Minns inte att Sandin uträttat något sen typ… de 5 första omgångarna? Likaså Fröberg.

Önerud lyckas med 3 dåliga saker på 45 sekunder…