Omgång 31: Djurgårdens IF - HV71

ASSÅ VAD I HELVETE SYSSLÖAR DE MED

Ja, fast inte det där… Pinsam insats idag. Pinsam.

FAN
FAN
FAN
FAN
FAN
FAN
Gunnarsson var gjorde du där :question: :question:

spelar lillis hockey

Ja de verkar ju hjälpa. :laughing:
Men i ärlighetens namn så har han varit brutalt dålig de senaste.
O där kom 3-2.

Suck!!

Försvarspelet är ju fan sämre än Linköpings…

Ärligt talat…5 statyer på plan…är så man vill spy…Vilka sopor…

Martinsson är ju såååå jävla usel i egen zon, skandal

Jag orkar inte. HV får kämpa satan för sina mål, medan DIF stänker ditt ett när de behöver.
Sparka alla!

Det här vänder vi inte.

Jag hatar det här laget av hjärta och själ.

Alla ska avgå nästa säsong, hur kan man spela så dåligt försvarsspel?!

Lite ljusglimtar efter två perioder:

  1. HV ligger bara under med 2-3 trots svag insats.

  2. Även dåliga lag kan ha flyt. Lex Sandins mål.

Denne Martinsson hade jag dålig koll på när han värvades, men han framställdes ju som någon sorts stjärnspelare. Men någon sådan tendens har jag inte sett hittills. HVs klart sämsta back hittills denna säsong. Hur länge har han kontrakt?

Apgården behöver ju inte ens anstränga sig, att man kan uppträda så här på isen är skandal…och inte kan tränarna bänka Martinsson heller…

Hoppas det var en ironisk fråga. För annars kommer du falla av stolen.

Tre år.

Inte ens Dif kan vara nöjd med denna period…

USELT HV.

Ptja, har man noll eget offensivt spel så ser det ju ut så här. Inget stämmer ikväll.

ZAIK lär väl också vinna och vips är vi utanför topp sex igen. Med det här spelet lär vi stanna där.

Utanför topp 6 efter dagens omgång, men vi ska ju inte vara ett ‘‘varannan match’’ lag enligt lillis så det är ju tur det.

Fruktansvärt naivt försvarsspel när en back får kliva in och nypa dit den!

Sen är vi ju äckligt tunna framåt och hamnar som vanlig ute i sarghörnen och får lägga oerhört mycket kraft för att ta oss in.
Man kan ju läsa av Hv71 spel så fruktansvärt enkelt då vi saknar spelare som kan bryta mönster.
Trots allt har vi fortfarande chansen och det är väl sådan här hockey man får vänja sig vid om man heja på Hv71 numera.
Vet inte när Hv spelade sexigt senast! Vi ligger mil före Luleå just nu om att spela den absolut tråkigaste ishockeyn i SHL!

När gick det fel?

Tycker att det är så genomuselt att inte Zion får mer istid en sån här match när de flesta forwards underpresterar

Har vi inte diskuterat den felande länken rätt mycket tidigare. Tänker att det borde man ju ha koll på om man hängt på forumet det senaste året/åren :wink: