Omgång 31: HV71 - Brynäs IF

Och Christensen har gjort 3 poäng i kväll. Den mannen är sanslös.

Mkt bra efter fadäsen i bp. Christensen är stekhet.

Men sa kommentatorerna precis att Brynäs spelade med en spelare som inte står med i matchprotokollet? Surrar dom bara för det är väl inte tillåtet? Eller?

Kedjan med Nilson - Christensen - Brithén just nu :open_mouth: Vilket jävla spel! De leker ju ut Brunsås totalt! Kul att se att Mackan Nilson är på riktigt spelhumör i kväll.

Men för fan…

Fyfan så dåligt

Nr 8 inne på båda målen :imp: .sämsta värvningen ihop med 31 i år

så JÄVLA orättvist

Fan med det var nära att puckfan varit ute ur zoon :exclamation:

Visst att man får tycka som man vill men du drar ju alldeles för stora växlar hela tiden så fort HV släpper in ett mål. Karalahti har inte varit superbra men inte närheten av dålig heller. Och Melin har gjort det helt okej, absolut inte underkänt på honom heller. 5a i interna poängligan trots lite speltid, före spelare som Laine,Fiala,Tedenby osv.

Skulle inte förvåna mig om vi tappar detta till 3-3 innan perioden är slut. Kämpa nu HV!!

Wesslans räddningsprocent är inte att leka med i dag :laughing:

Karalahti är fruktansvärt seg :frowning:

Laget Brunsås har taggat upp sig betydligt men Vi har förbannat svårt tyvärr att sätta chanserna :exclamation:

Vad har Melin med mitt inlägg att göra?Står man som en hösäck framför eget mål så får man inte godkänt av mig,men Ok tackla får han godkänt för.Men nr 8 kan inte åka skridskor han drar ner på tempot,ofta dåliga och nonchalanta passningar…

Precis. Måste vara oerhört jobbigt mentalt att aldrig helt kunna stänga en match. HV och uddamålsledningar alltså…

Du är hans sjätte match i en ny klubb. Du kan väl ha liiiite is i magen innan du dömer ut honom helt?

Mmmm just det han kommer nog bli sluspelshjälte :wink:

fan. det borde stått 7-1 efter denna period. Karalahti visar upp ett nonchalant backspel på sista målet med. Känns inte jättetryggt med uddamålsledning direkt.

Med den rutinen han faktiskt besitter så skulle jag inte bli förvånad…

78% ja djävlar va starkt :wink: