Kan väl inte vara fel på det målet
Suck…
HELVETE
Skitbeslut
![]()
Inte fan tappar han klubban pga Wännström iaf, den kastar han ju iväg långt efteråt.
Sen måste man ju bli fascinerad av Thuressons utvisning, han bryter in på mål, bromsar, men försvarande spelare trycker på i ryggen så att han ramlar in i målvakten. Då blir det 2 minuter för goaltender interference? Antingen är ju bedömningen sjukt usel eller så är regelboken efterbliven.
Ja, det är en bedömningssport må jag säga
Herregud, kan man ju sluta med hockey om inte ens det blir mål. Rör honom knappt och sedan åker han ut och släpper klubben…
Varför har vi ens regler en enkel situation kräver 2 minuters videogranskning för att avgöra?
SHL och dess inkompetenta ledare…
Nä syntes ju tydligt att han slängde klubban långt efter kontakten ![]()
Skitdomare ![]()
Så jävla idiotiskt. Solklart mål.
Tror å andra sidan vi gnällt om Fbk gjort ett sånt mål…
Exakt samma sekvens där FBK fick 4-4-målet bortdömt senast, och efter den bedömningen tycker jag det är rättvist att denna döms bort. Så partiska ska vi väl inte vara
Nu börjar jag bli riktigt sur på domarna ![]()
Nu?
Det har jag varit i 30 år…
![]()
Så jävla besviken på domarna.
Videogranskning?
Exakt samma sekvens där FBK fick 4-4-målet bortdömt senast, och efter den bedömningen tycker jag det är rättvist att denna döms bort. Så partiska ska vi väl inte vara
Ja, det var löjligt att det blev bortdömt i förra matchen men två fel blir ju inte ett rätt…
Jaaaaaaaaaaa
Inte? Dåså! Jaaaaaaaaaaaaaaaaa