Omgång 32: Rögle BK - HV71

[size=150]Rögle BK - HV71[/size]

Ska fyra raka segrar bli fem raka det är frågan
i Ängelholm på lördagseftermiddagen för HV71.
Självförtroendet är nog bra och att fira in ett nytt
år med fem segrar i ryggen lockar nog.

hv71.se/artikel/rfwnajbrw-3i … ista-match

[size=150]FORZA HV71!![/size]

Största motståndaren i denna match tror jag blir HV själva. Viktigt att de mentalt orkar ladda om från den totala urladdningen mot Lökars. Spelet börjar se mer konsekvent ut över 60 min. Så förbannat viktigt att man inte tummar på detaljerna här.

Rögle saknar Aaltonen, det försvagar deras PP rejält. Deras finska målvakt gjorde en grym match mot SAIK senast då de ledde med 3-0 med 9 minuter kvar. Jag hoppas HV får in någon tidig puck, då kan Röglespelarna börja tvivla. J.W. gjorde för övrigt 1+1 senast. Kul för honom med lite poäng.

Saknas Andersson idag? Verkar som att de går runt på 11 forwards.

edit: han spelar BP nu

Aldrig varit med om en så tyst arena.
HV klacken är dom enda som hörts hela perioden.

Domarjävel

hmm vad var det fel på zanettis tackling ?

Vilka domarclowner?! :open_mouth:

Domaren kan ju dra åt…

Fy fan jävla domare du är en jävla sopa, de var en klockren tackling gå o dom NHL 12 på PC din sopa.

Detta var den absolut mest bedrövliga domarinsats jag npgonsin sett, borde vara straffbart att vara så usel!

Zebran är HOCKEYMÖRDARE
Hur kan de få det till charging?!

Det såg väl illa ut bara…
Hockey är en bedömningssport. Det märks inte minst idag.
Ganska snäll match, men med massor av utvisningar.

Skaka av er skiten nu och spela av denna period, Hv.

De kommer aldrig, ALDRIG, att ifrågasättas.
Inte av förbundet, klubbarna eller media. They are untouthable…

Nu blåser han igen. Dra åt helvete jävla idiot!!!

Seriöst vad gör zebran

Hv kommer aldrig vinna denna match simmarna har bestämt sig. De skäms för hv tog ledning i PP nu gör de allt i sin makt för att göra så Rögle kommer vinna

Sinnesjuka ju, ut ur arenan med huvvet före

Haha, var det en slashing? Då är det för fan bara att släppa klubban när man känner kontakt på den för att fixa power play. Det måste ju för fan finnas nån jävla gräns på hur usel man får vara som domare och ändå tillåtas fortsätta förstöra matcher?

Fem utvisningar i första perioden. Det är Rögle vi möter. Det ska inte behöva bli fem utvisningar på en hel match mot Rögle.

Dålig disciplin och dålig inställning. Dax att börja jobba. Underskattning på gång och det straffar sig, även mot ett skitlag som Rögle.

Det här är en match där domarna vill vara med o påverka.
Kan de ha spelat på Rögle tro???