Omgång 32: Rögle BK - HV71

VILKA JÄVLA PAJASDOMARE. DRA ÅT …

Synd att domarna är så jävla kassa och påverkar spelet för mycket, korpennivå.

Nu borde ju iallafall ett gäng av dem inte ha varit utvisning…

Du kan väl för i helvete inte sitta och gnälla på spelarna när domarna tar utvisningar som en normal människa inte hade hittat med mikroskop? Piluts har jag inte sett ännu. Ska Zanetti beskyllas för sin utvisning så är enda lösningen att ge fan i att tacklas. Ska Gustavsson ha skit för sin så måste det från och med nu undvikas att man vidrör en motståndarklubba.

Fast alla domslut har inte varit felaktiga, David Gustafssons båda tripping och slashing är solklara, där måste han vara mer noggrann. Hoppas HV ([size=85]och fans[/size]) kan sluta fokusera på domarn nu och fokusera på sitt spel och inställning istället.
Andra perioder är dock en mardröm för HV.

Varfør inte dra ett lika som bær!

Domare i SHL?

Blind Zebra?

Endast ett byte för Ullström?
För övrigt håller jag med om kritiken mot domarna…dom är långt från godkända. Usch!

Zannettis utvisning är de värsta jag sett på en ishockeyplan.
Sån fin tackling så de gjorde ont i en själv när man såg den.
Hur i helvete kan han åka ut för den!!! Lika bra att sluta tacklas i hockey.
Horribelt!!!

Att domarna är värdelösa är ju inget man kan göra åt. Hoppas bara det ger mer tändvätska och revanschlusta.

Håller helt med. Domarna har ju varit fruktansvärda

Du menar alltså att Gustavssons lätta tuch på klubban är en utvisningsbar utvisning? Aldrig säger jag. Man kan ju inte bara släppa klubban.

Vi hade tur med domsluten i förra matchen, då Växjö fick ett korrekt mål bortdömt. Domartabbar brukar jämna ut sig.
Den här matchen vinner vi.

Trippingen köper jag, men slashingen var billig. Om domarna ska ha denna bedömningen resten av matchen, då blir det inte mkt 5 mot 5

Tappade skäret och åkte in med huvudet i sargen

Tror vi kan räkna med BP resten av matchen för nu har simmarna satt denna standard då måste de hålla den för och vara konsikventa

Ta det lugnt. Domaren har tagit åt båda hållen. Håller med om att Zanettis utvisning är ett totalt mysterium , men de övriga är ju enligt domarnas för kvällen bestämda nivå.

Vad jag menar är att HV måste kunna anpassa sig till nivån. Och spelet i övrigt bländar ju inte direkt heller.

Urk en øppning på andra.

Kom igen nu HV kriga in ett mål.

2-1. Grattis domaren.

Dax att börja jobba nu HV…Williamsson av alla…

God natt snart har vi BP igen