Omgång 34: Linköpings HC - HV71

Det har han ju gjort men han skjuter ju så jävla snätt så han gör självmål. :slight_smile:

helvete…

fan

målrik match…

Röööv! 2-2

Jaha där sprack mitt tips och hur många trodde på en jämn match ikväll?

Ska det bli en sån match idag… Nervlugnande någon? =P

PP… Då kan LHC känna sig trygga.

Skulle behöva ett PP mål!

oj, nu när det verkar som om jag får igenom mina önskningar: kan vi få ett bra PP tack?

Det där gillar jag! Bortaplan till trots, Ledin gör inte ett piss men blir kramad av Grillfors. Grillfors 2 minuter inget på Ledin. Som det står i regelboken alltså, men som sällan gäller i ES då domarkåren är räddare än Sverigedemokrater…

… för det ser banne mig ut som om Jämtin TAGGAT TILL!!!

Hv har inte gjort ett enda PP-mål sen den 20:e november. Inte helt ok.

Det ser ut som hela HV taggat till…

Rahimi är sugen på Nilson…han passar på nu medan Tommy är i Norge :wink:

Underhållande första period, Grillfors och Ledin har råkat i luven på varandra ett antal gånger. Mycket viktigt psykologiskt att Fasths 1-1 mål kom så pass tätt efter 1-0 målet. Öppet inför fortsättningen.

Jämtin-kedjan var värda ett mål i PP tycker jag

Det är ju fan sanslöst dåligt!

En riktigt bra första period.
HV71 slarvade/gick på lite för mycket i början men andra halvan utan perioden tycker jag HV71 äger.
Jag är riktigt nöjd över hur HV71 spelar just nu samt resultatet. Linköping är ju som erkänt väldigt starka i första perioden för att sedan vika ner sig i andra respektive tredje perioden. Det är dock i dessa matcher som man saknar Lance Ward.
Summa sumarum så är det en bra period utav HV71. Skärper de till defensiven så kan detta bli riktigt bra.

Blod= 2+2 på LHC-spelaren

Inget ljud på sr? Suck =/

Edit: Nuu!