Kan ha varit så att jag fuskade lite. Coca Cola gick det åt en del av. Även en del vatten. Punkt 4 var riktigt elak.
Förstår att du behövde cola för att bemästra den. ![]()
![]()
Kan också erkänna att jag inte riktigt är uppe i den åldern där det är lagligt att dricka vissa saker, så den brickan vart inte så farlig för mig ![]()
Igår på matchen hade jag platser genom golfklubben, vi satt på sektion O. Bredvid bortaklacken alltså, och fan vad provocerande de var de jävlarna. En hel drös bönder som inte kunde sjunga utan att låta som att de levde på 1800-talet. “TEMRÅ!!!TEMRÅ!!!TEMRÅ!!!”. Sen var det någon snubbe i basker och Adidaströja som stod längst fram och var typ klackledare. Det hela kryddades med en typ 12-åring som stod längst ner och var delaktig i klacken, skillnaden var att han stod och skrek (ungefär) istället för att sjunga. Kombinationen av män med mörka röster och en unge som lät som en jävla visselpipa hyfsat störande.
Ramsan “ska ni gå hem nu” efter matchen kändes lite konstig, ni ska väl också hem eller?
Men men, de var iallafall inte otrevliga och brydde sig om sitt eget, man gick inte på publiken så i helheten får Timrås (få) supportrar 3/5.
Blir nog inte sektion O särskilt många gånger för mig.
Ett otroligt ointressant inlägg signerat WPX.
Varsågod!
Personliga betraktelser är alltid kul, även om de just bara är betraktelser, såvida de är personliga förstås.