Han får min banan
Om inte Linköping tar poäng kommer läget inte förvärras i alla fall ![]()
Tar HV poäng blir väl läget troligen lite bättre
Alltså. Den poängen Örebro tappar. Får flashbacks till när Modo släppte in sen kvittering mot Leksand förra året…
Kan vara viktigt för avslutningen.
Bara för att vi fick lite hjälp av någon annan för första gången någonsin kommer vi själva att tappa det helt, risk för tvåsiffrigt idag.
Men det är det väl alltid?
Jag bryr mig
Alltså. Vi har ju fått hjälp hela säsongen. Därför vi fortfarande har en liten, liten möjlighet att ta oss över strecket.
Nja va? Det “typiska” har ju snarare varit att vi inte själva tagit vara på hjälpen.
HV-LHC nästa tossda, jösses jävlar. Kan bli något det om bara…
Det tar vi då. Först måste vi hantera denna kväll.
Precis vad jag skrev, om bara…
Jag vet inte om jag såg rätt i hastigheten, men jag kollade lite på xG i senaste 10 matcherna för alla bottenlagens matcher och jag tyckte Linköping verkade vara det lag som hade sämst på den fronten vs motståndarna. (typ att de borde tagit MINST poäng)
Sen när man tittar på deras målskillnad visar den också på att de inte hör till de bättre av bottenlagen.
Dock har de en relativt lättare match idag än de andra bottenlagen, hemma mot Timrå är fullt möjlig att vinna , men förlorar de den vore mumma
Är inte det alltid sant, ligger man i botten kommer övriga lag i botten också förlora ganska mycket för att dom också är bottenlag? Eller tänker jag fel? ![]()
Ja det gick ju fantastiskt bra för DIF när de körde det i HG - eller inte. Avstängda från att ens hålla upp ett A4 på resten av bortamatcherna under säsongen..
Jag känner fortfarande absolut noll extra för Växjö-matcher.
Bortstå evakueras tydligen nu.
Fan också
Dom som tände pyro, vad är det för fel på människorna?! Helt oförsvarsbart.
Inte helt oväntat. Det händer ju varje gång?
Jävligt bra support de kommer ge laget under matchen.
Jävla IQ-befriade som tänder pyro inomhus!