Omgång 37: HV71 - Timrå IK

Då kan vi gå för 2-siffrigt :smiley:

bengan ser helt borttappad ut i båset, killen har 1+2 . :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Skönt med lite utdelning, det är bra för självförtroendet. Timrå är ju å andra sidan rövdåliga.

Figgeliggepiggedigge!!!

Mål igen. Det här luktar tvåsiffrigt.

Haha! :smiley: Härligt.

JAAAAAA
AAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Vilken pass av Jocke A :open_mouth: :open_mouth: :astonished: :astonished: :astonished: :astonished: :astonished: :astonished:

va händer :open_mouth:

Lägger till 27 och 17, alltså spelare som går före 73.
Vet att jag tjatar, men vill man inte ha igång honom?

Jag tycker faktiskt inte 67/27 ska spela.

Om det är så att tränarna tycker att 73 inte jobbar tillräckligt, titta då på 67.

In med 73 nu för helvete :slight_smile:

Det ska ringas tydligen. För vad vet jag inte. Önerud är inte i målgården.

Mål. Fattades bara det.

Bra. Vill man dra folk till hallarna kan man inte hålla på och plocka bort schysta mål.

Domarn bestämmer om det ska bli mål. Inte regelboken.

Sjukt.
6-1.

Det var ngn tokboll som tippade förlust ikväll, undrar vem… :wink:

HV vädrar blod i vattnet och skjuter på allt. Svedberg har verkligen ingen bra kväll i målet. :laughing:

Så fort jag tippar seger för HV så får de ju stryk. Var glad att jag lämnar WO istället för ni vill inte att jag börjar tippa rätt igen :wink:

Och där kom sjuan. Taskigt att sparka på någon som ligger. Bengan med 2+2 nu :laughing:

Bengan din filur, har du maskat formen? :laughing:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA