Helt sanslöst domarn ger Fiskrenset ett PP…och nu har HV grävt ner sig…
Hade varit 3 lätta poäng om hv gjort något åt sitt förbannat dåliga PP nån jävla gång
Domarns mål helt klart ![]()
HELVETE
HV FALLER IHOP SOM ETT KORTHUS
Känns som domarna borde försöka ta utvisningar för spelförstörande grejer istället för roughing vid kassen som i princip helt dött i svensk ishockey.
Men jösses! Den domaren bör få
Avstängning o böter! Crosschecking på Thuresson o roughing när det är Frölunda som står för det!!
Bedrövligt! Men sen bjuder vi in Frölunda för att vi slutar åka skridskor!
Det hade varit 3 poäng om inte HV bjudit på 2 mål och domaren 1
Frölunda har tillräckligt med kvalitet för att vinna om inte Hv är på hugget. Lasch, Rakshani m. Fl.
Jo, men domarn är ju helt klart med och rycker bort korten från botten.
Frölunda bättre på allt just nu.
Finns nog bara ett lag som kan falla ner så som Hv kan!
Spela en grym hockey med fart rätt igenom till ett stillastående där Tedenby ska börja köra one man show!
Nu måste det steppas upp!
Den gamla klassiska andra perioden är tillbaka…
för fan sluta skylla allt på dommarna direkt motståndarna gör mål de är inte alltid dommarens fel
Matchen har verkligen tappat allt efter att FHC dragit ned tempot under vad som borde vara lagligt.
Påminner mer om en brottningsmatch just nu.
Så dåliga tycker jag inte Hv varit sista tiden. Målen har gått fel håll men det är inte spelmässigt lika dåligt…
Så dåliga tycker jag inte Hv varit sista tiden. Målen har gått fel håll men det är inte spelmässigt lika dåligt…
Nej de har blivit bättre senare i perioden.
Varför blir Figren utvisad?
Känns som domarna tappat greppet… Inkonsekvent…
Guld:
mrnorrland:
HV FALLER IHOP SOM ETT KORTHUS
Jo, men domarn är ju helt klart med och rycker bort korten från botten.
för fan sluta skylla allt på dommarna direkt motståndarna gör mål de är inte alltid dommarens fel
Suck…hammare (mrnorrland)… Du tyckte att Frölundas 2a PP var rimligt?