Omgång 4: HV71 - Leksands IF

[size=150]HV71 - Leksands IF[/size]

Leksand kommer på besök på lördags eftermiddagen och
vi får hoppas att det blir en ny seger på hemmaplan.
HV dam spelar mot Dif efter herrarnas match kl 18:30.

[size=150]FORZA HV71!![/size]

Hugo gör SHL debut i målet imorrn enligt Lillis i HVTV. Kul hoppas han får den hjälpen som behövs av utespelarna.

Lillis tycker Wännström är en jättebra spelare och en vass målskytt,märkligt sett att visa det på och sätta honom på bänken då,fy fan vilket skitsnack av Lundh,vad ÄR problemet med Hv:s tränar team egentligen??,mörkrädd ta mig fan!

Ger mig fan på att Wännström målar imorn. Han fick aldrig den istid han förtjänade hos oss. Är nog extra laddad.

Jag tror Wännström och några till får magsjukan på vägen ner till Jönköping och bajsar på sig. Angående matchen tror jag vi vinner komfortabelt med några kassar. Ska vi gissa på en 6-2 vinst?

Admin Dekman - Daniel Ekman äger Hvfans.se. Nu tycker jag att vi samtliga hjälper till och bidrar till Sveriges Överlägset Och
Största Hockeyforum HV71fans.

Just nu får Daniel Ekman pröjsa från egen plånbock. Detta tycker jag är helt FEL!
Finns en doneraknapp längst ner. Skickade själv in 100:- ikväll.

Tack på förhand, Sir Ward

Är det inte ofta så det senaste att spelare som kommer till HV71 slutar producera.
Är det så styrt spelet att utrymme inte finns för de där spelarna som kan göra det lilla extra?

Oavsett så är det bara vinst idag som gäller! Men att vi ska behöva gå på 100% som Lillis säger är ju ett tydligt svar på att truppen är felbyggt! Har man spelare med skills så behöver inte alla vara på 100. Vad kommer hända återigen när alla lag kommit igång?

Återigen så har vi svårt att avgöra tidigt och det blir en uddamålsseger eller med två mål med mål i öppen kasse.
Något annat sätt verkar Hv inte kunna göra.

71 SEK swishade!

Det verkar orimligt att Dekman ska betala allt själv. 71 kr swishade.

skulle villja testa o byta plats på Sandin och Törngren för att få in lite avighet i första med thörna och fröberg

Alnefelt?
Spännande att se om han kan matcha Gunnarsson.

Hoppas Camara tar ett steg framåt idag inte sett något av den beskrivningen Hult/Davidsson gav oss.

Bra Thörna och Vår danske dynamit!

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
AAAAAAAAAAa :smiley: :smiley:

PAAAAAANG! Martin Thörnberg.
2p in på kontot :wink:

Thörna!!! Gubben kan än! :smiley:

Inte bara målet nu men Martin Thörnberg ser riktigt bra ut. Haft rejält med fart under de inledande matcherna. Jäkligt kul att se!

PP :exclamation: :question: :question: :exclamation: :question: :question: :question:

Har HV 11% i PP? Hjälpes…

Pinsamt domarn