Omgång 4: Linköping HC - HV71

Otur?!?!

Har vi sett samma matcher?

Förstår inte hur folk tycker det ser bättre ut på något sätt. Ser fortfarande ut som en hönsgård. Skott på mål denna matchen visst, men det hade man väl förväntat sig mot silverköping som är ett sämre lag i grunden än dom HV tidigare mött. Öppna plånboken om detta ska gå Abbott.

1 gillning

ett mål innan periodpaus bara så brinner skithuset som vi känner lhc upp.

1 gillning

Det är inte otur varje gång HV förlorar…

Reber är sjukt bra

Målis. Var väl ingen styrning? Rattie drar en handledare från tekningscirkeln i krysset.

Menar snarare otur som att det alltid vart uddamålsförluster… bortsett från öppen kasse dårå

Avengers, är det Jersey Jack??

Är det nåt bra??

Jahopp aldrig kan man vara glad som hv supporter nu stänger jag ner denna match. Matchen över efter 10 min kul

2 gillningar

Det va jävlar vad mycket medgångssupportrar det är i detta forum… stäng ner matchen då förhelvete

härlig energi

HV-hockey i dess renaste form. Låtsas vilja vinna, låtsas försöka vinna, och sen hitta en garanterad väg att förlora.

Så jävla hopplöst.

Men nu gäller det för AB. Upp till bevis. Var den bra ledaren du pratade om nu när det går dåligt. Bänka Engsund nu. Visa att det inte duger.

1 gillning

Vi är redan avhängda i botten igen, ser de inte som otur. Vi är inte SHL mässiga bara o inse

2 gillningar

bra insats av Day.

När domaren inser att lhc filmar och skiter i blöjan så får vi lite PP, då jävvlar

Ha ha ha
Reber kör en zorro

1 gillning

Är du ny här?

1 gillning

Älskar Reber

1 gillning

Snälla gör en zorro

Kan någon här övertyga mig om att detta lag inte åker ut?

Komigen nu SÄTT DEN I PP