Då får man klia djupt, mindre än noll poäng är svårt att tänka sig!
Jag börjar också klia mig i håret om de lyckas med det konststycket😉
Äsch, jag är där och håller dem lugna. Har dock blivit nedknuffad från läktaren en gång för evigheter sedan av senior rasisthuligan från Cluben i Stångebrohallen.
Hahaha! Jag litar på dig!
Stora rubriker imorgon, Nubben har försökt muta domarna, Hv straffas med minuspoäng.
Ingenting är omöjligt
Kan inte tänka mig att kentbaclet skulle lyfta ett finger för oss. Han känner sig säkert extremt butthurt i trakterna kring timrå, likväl ringmuskeln.
Att dömma av J20’s laguppställning så bör vi kanske få en back tillbaka (Viggo Gustafsson lirar med J20) men det lär nog se lika mörkt ut offensivt. Varken Abrahamsson, HP eller Schioldan är med J20 idag. Blomman hintade ju om att Seppälä eventuellt kunde lira idag.
Ingen Nordmark?
Idag vill jag se många skott på mål
Samt en bättre PP-kedja. Helst nån junior där
Han spelar med J20 idag.
Där förövrigt Herman Liv vaktar kassen för Örebro.
Gött mos enna!
Bara slakta ungarnas spargrisar och all in!!
Idag hoppas jag samtliga rakat pungen och hittat kulorna.
Att Blomman vågar lira Reber som Center.
Att han verkligen tittat på Tikkas spel och hajjat att han ska ut på en kant och att till och med Måns gör ett bättre jobb som 4e Center.
Gör mig inget om Kero får betydligt mer istid idag.
Borgis
Kero
Reber
Måns
Bara kör, in med pöcken!
Jag sticker ut hakan med att jag tror på vinst idag.
Det är lhc vi möter… lika uppfriskande som silverfiskar på dass.
Tror jag har hela LHC:s laguppställning på dass
Om Anton kan se till att vi inte blir förnedrade där uppe ikväll, så är mycket vunnet!
Litar på dig Blomman idag
Play dirty!
Idag åker ni på stryk. Väl mött!
Ska laget ha en ärlig chans att ens plocka poäng ikväll måste leveransen skott minst fördubblas. Inget lag i ligan har skills att skjuta så lite som HV71 och samtidigt vinna, speciellt inte HV71 själva. Får nog inrikta oss på att ha tur med både domare, stolpar, puck och is ikväll. Ska JD fortsätta spela sönder PP? Ja det får vi se om några timmar, själv kan jag inte göra mer än att hålla tummarna.
Tror ni dom kör Dichow ikväll? Svårt att sätta Hugo åt sidan i en så viktigt match iofs när vi måste börja vinna.
jag gillar er hybris. Den borde hängas upp i taket!
Nää silver får stryk:+1: