Omgång 4: Timrå IK - HV71

Dagen uppställning. Louma fortfarande bänkad

MÅLVAKTER
Gustaf Wesslau (GK) 32
Jonas Gunnarsson (GK) 37
1:A FEMMAN
Mattias Karlsson (LD) 25
David Petrasek (RD) 22
Marcus Nilson (LW) 4
Jason Krog (CE) 9
Rhett Rakhshani (RW) 8
2:A FEMMAN
Daniel Fernholm (LD) 24
Mats Trygg (RD) 46
Per Ledin (LW) 97
Johan Davidsson (CE) 76
Oscar Sundh (RW) 13
3:E FEMMAN
Oscar Fantenberg (LD) 6
Elias Fälth (RD) 33
Patrik Carlsson (LW) 72
William Karlsson (CE) 71
Jesper Fasth (RW) 18
4:E FEMMAN
Mikko Luoma (LD) 5
Tommy Kristiansen (LW) 16
Sebastian Strandberg (CE) 23
Sebastian Dyk (RW) 44
Johan Lindström (RW

Tänkte jag skulle göra ett första inlägg på detta underbara forum och meddela att Cmoore verkar ge ut dagens Hvmatch gratis. Har inte Cmoore, men den går att kolla på just nu. Cmoore live 2 går matchen på. Bara att slänga på Tv:n kamrater!

Synd att det inte funkar bara. :slight_smile:

För mig funkar det utmärkt. Har comhem, kanske har med det att göra?! Kanske bara jag som har en jävla tur.

Kollar över internet, brukar vara problem.

Synd att det inte funkar bara. :slight_smile:
[/quote]
För mig funkar det utmärkt. Har comhem, kanske har med det att göra?! Kanske bara jag som har en jävla tur.
[/quote]
Kollar över internet, brukar vara problem.
[/quote]
Och där dog det. Fan! Någon som vet en bra sida man kan kolla matchen på via internet?

FERNHOLM!

Hos mig funkar det klockrent, även om bilden(tv) inte är mycket att hänga i granen.
Pang 1-0 genom Fernholm :smiley:

Vad skönt med ett tidigt mål. Hoppas att det lossnar nu!

Han kan skjuta också!

FERNHOLM! 1-0! :smiley: Härligt att spräcka nollan tidigt, både för fernholm och matchen.

Jag betalar fortfarande 449 spänn i månaden för c-sports, men funkar det? Nej. Helt jävla sanslöst. Är det bara jag som har detta problem?

Härligt, tidigaste målet för oss hittils denna säsong. Wesslan fick assist :slight_smile:

Vi börjar första perioden på precis rätt sätt. Fortsätt trampa nu!

Där gratulerar jag Fernholm till första målet i HV-dressen. Passar även på att gratulera Wesslau till sitt första poäng.

Bra start. Men. Beklämmande att se iskalle “mr. no delivery” P.C. få tid i pp istället för Johan Davidsson. Hur tänker Dahlén?

Angående bilden så är den kass på tv. Och han som sköter kameran gör mig åksjuk.
Dessutom verkar kommentatorn inte se klockan i bilden.
:slight_smile:

HV börjar bäst o tar ledningen. Men efter HV:s utvisning tar Timrå över. 1-0 inte riktigt rättvist, kunde lika väll stått 1-1. Lite bättre anfall så tar vi de här, kommer inte hålla att försvara sig hela tiden.

Så det är inte bara på streamen som bilden är skitkass?(Det är ett bra bredband här)
Fick prova på Csports då jag inte är hemma i helgen! :slight_smile:

Och repriserna fungerar inte…