Omgång 40: HV71 - Rögle BK

Näst intill ofattbart hur det kan stå 2-3 i den här “matchen”.

Ikonen av ALLA :smiley: :smiley:

Taktisk briljans av Lillis att se till att Hv spelar så uselt att motståndarna somnar till. :slight_smile:

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Tack för att du gav mig något att skratta åt mitt i denna fullständiga misär!

Liket lever!

Helvete om inte Hv är tända nu inför tredje.

litet hopp men nu kommer lillis coacha de som är kalla och så förlorar vi…

:smiley:

Ikonen har varit grymt bra idag. Helt klart den som jobbat hårdast i laget, dessutom täckte han ett skott fint strax innan målet. Kul att se!

Galet… är sjukt orättvist. Hoppas hv gör sin bästa period i tredje å vänder skiten.

Men du…en sann supporter ger aldrig upp, vänder aldrig laget ryggen. Där har du skillnaden mellan en sann supporter och en medgångssupporter som du. Det är ju bara nån dag sedan du var likgiltig.

Kämpa nu i tredje gubbar, annars kommer Papa och smörjer susparna med tabasco på lördag.

Säsongens inlägg!

Vi lär ju säkert tappa både Kinnvall o Sandin till nästa säsong för att SHL tappar o tappar i kvalitet

Det är sen gammalt. 1-2 spelare under kontrakt försvinner. Minst.

Jag är likgiltig. Till allt. Jag bryr mig helt ärlig inte ett skit hur det går ikväll.

Sen har vi olika syn på vad en sann supporter är.

Jag tycker den värsta sortens supporter, en osann enligt din benämning(?) , är just den du beskriver. En sån som applåderar laget när allt går åt helvete. Jag säger inte att supportrar ska bua eller vända laget vid minsta motgång. Men i fallet HV menar jag att just supportrarna i helhet är ett problem. Var är NBS?

Edit. Sen kan medgångssupporter vara det fjantigaste uttrycket ever. Ser du mig ösa ur mig lovord och slå volter av glädje för att HV lyckas vinna fem matcher i rad? Se till helheten. Som en riktig supporter, det gynnar nog HV i längden.

snälla plocka bort sundh från ikonen och holmström han håller inte längre

slarvig början…

Han var synnerligen involverad i 2-3 målet.