Omgång 40: HV71 - Rögle BK

Tom Kinnvall är klappkass ikväll, då är det illa.

Kinnvall är ju totalt värdelös idag.

Är det något annat lag som pendlar så ofattbart mycket rent spelmässigt som HV gör säsong efter säsong? Att andra lag har svackor och förlorar matcher - ja. Men pendlar de lika mycket i ren spelmässig prestation?

HV totalt utspelade i 6 av 7 spelade perioder efter uppehållet. Ne nu rök slutspelet åt helvete hoppas HV:S ledning är sjukt nöjda över sin prestation. Han hade stor chans på topp 6 även en liten på topp 4 o så kommer man ut och ställer upp såhär fy FAN HV ni skämmer ut er igen

Jag är ofta helt likgiltig numera och orkar knappt bli arg längre. Sen hurvida det beror på att åldern börjar ta ut sin rätt eller inte låter jag vara osagt. Jag åker land och rike runt för denna klubb. Men mitt förtroende för Hult mfl är oerhört lågt för tillfället. Vad är karaktärerna Hulr stoltsera med?

Det blir play in som vanligt…

Jag förstår att du nånstans är ironisk, men det är så många liknande inlägg att det börjar bli tröttsamt. Inte bara du, men du får stå ut med att vara exempel.

Hult har en annan analys och idé om hur man bygger ett slagkraftigt lag än vad många här inne har. Men att hävda att han jublar över missade framgångar blir bara korkat.

Det är närmare 2-7 än 3-4. HV är ju inte ens femma på pucken…

Nej. Jag ger upp den här säsongen nu. Det här är ovärdigt. Skräckinjagande uselt och helt utan hjärta.

Nu byter jag kanal för att glömma skiten…

de har lätt klubben och den har bara blivit sämre o sämre. Om nån hade velat haft ett slagkraftigt lag och vill vinna matcher hade man agerat, utan man har inte agerat ett skit utan då finns det bara en förklaring att man är nöjda över man inte tar sig över topp 6 och ha en chans på sm guld

Snart stänger fönstret, men Hult tror väl fortfarande på guld. Att det ser ut såhär i denna viktiga match, det är oförlåtligt. Önerud är kallare än min frysbox, nästan patetiskt att han gör mål när det är en sekund kvar.

Hur ofta har jag inte sagt detta med LIKFÖRBANAT Sätter jag mig och kollar Man fattas väl något i skallen troligen :frowning:

Rättvist resultat. Och nu väntar Linköping i nästa match som vi alltid förlorar mot.

Hv71 har blivit en klubb där man ska ha de kul tillsammans men glömt bort den viktigaste biten!
Det ska vara sköna gubbar med rätt karaktär i och utanför omklädningsrummet. Det ska vimla av vinnarskallar i laget säger Hult!
Allvarligt så ser jag ingen vinnarskalle på isen. En vinnarskalle blir tjurig och visar lite attityd på isen när det går dåligt! Det är en vinnarskalle som brinner till vid nederlag!

Avdelning idiotiska inlägg!!!

Grundproblemet är nog ändå att värvningarna inte är tillräckligt hög klass denna säsong.

Tittade på laget senaste guldsäsongen…

Vilket jävla lag det var!!!

Jag skulle kunna betta vad som helst på att de skulle vinna 4 raka mot årets version…

Tänk till lite nu. 1-5 i den interna poängligan är ju för fan nyförvärv för säsongen…

I top 10 så är 7 nyförvärv…

Så njae jag tycker du har fel.

Finns det någon i Hv:s organisation som ställer några som helst krav på sina kollegor?
Vem i så fall?

Styrelsen? Sportcheferna? Tränarna? Spelarna? Kapten?

Jag menar inte just DENNA säsong, det var lite slarvigt skrivet… men laguppställningen håller inte alls samma klass som guldsäsongen, det är det jag menar, och skillnaden mot guldsäsongen är enorm kvalitetsmässigt… det var det som var poängen jag ville ha fram …