Omgång 41: Färjestad BK - HV71

Tack Teden…och HV har släppt mål i FYRA raka BP…då vinner man inga matcher

Alltid rättvist.

Fyfan 1-1

Vilken gång i ordningen är de han drar på sig en sån idiotutvisning?!!!
Skärpning för helvete teden!! För jävla dåligt!!

<Detta håller inte Håll er på planen :exclamation:

riktigt dåligt, vi brukar vara bra i bp annars.

Ytterell förra matchen och första 15 denna match helt bedrövlig igen. Ser tyvärr helt vilsen precis som i inledningen på säsongen… Tedenby måste skärpa till sig med.

Uselt. Måste vara nåt slags rekord.
Men satan vilket pp av träsko-glennz.

Så slarvigt Teddy. Precis lika dumt som förra matchen. Kamma till dig nu, Teddy!!!

Ja då sabbade han ett 5min PP

Gunnarsson - vilken räddning

1-1 men HV uppträder som vilsna nötter…bland det sämsta jag sett, Gunnar räddar oss gång på gång

jäkla hönsgård i försvaret. Gunnar har räddat oss från överkörning än så länge

Ytterell sätter Lauridsen i skitsituationer 2 byten i rad. Mörkrädd om man ska behöva kliva in i ett slutspel med den mannen som en ordinarie spelare.

Jag är så evinnerligt trött på Tedenby. Tar den ena korkade utvisningen efter den andra. Och kladdar bort varenda läge han får eftersom han ska dribbla och dribbla och dribbla och dribbla. Tedenby hade sin tid under Lindboms ostrukturerade hockeyidé. Sen Lillis tog över har ju Tedenbys kurva pekat spikrakt nedåt. Och när den slog i botten tog den fram en spade och började gräva…

Enig han är tillbaka på samma nivå som i inledningen på säsongen tyvärr…

Lehtonen. Vilken gigant, vilken spelförståelse. Enkelt SHLs bäste back.

Färjestad blottar HVs svaghet. Underlägsenheten i det fysiska spelet. Bådar inte gott inför slutspelet.

Tycker ändå att han så ofta varit så bra att det är ok om han nån gång gör en enstaka sämre prestation… Han har nog också bara ett sätt att spela på. :slight_smile:

Helt ofattbart att han får speltid Ytterell

Vårt BP och PP imponerar ju tyvärr inte heller. Bara att hoppas att HV maskerar formen…