Omgång 41: HV71 - Frölunda HC

Ok. Glöm inte att reklamera om det fortsätter strula.
Hoppas ni får igång det snart.

Bra stämning, bra match

logiskt o helt rättvist, efter hv målet slutade man spela

Det hängde i luften tyvärr :imp:

:frowning:

Ajdå…så går det när man slutar spela…

Typiskt hv. Dom vill vara spela så mycket som dom tror krävs. Viljan att krossa alla lag finns inte

Vilket MÅL Törna kanonsnyggt :smiley: :smiley:

Pang från ingenstans :slight_smile: :slight_smile:

:smiley: :slight_smile:

oj oj ojo oj oj

Helhjärtad insats av Thörnberg innan 1-1, när han åker in och på måfå försöker svinga klubban med en hand för att få bort puck…det är dags att han byter plats med någon som vill mer.

Härliga mål för HV dock, riktigt snyggt av Törngren!

Bra match och en riktigt bra period ifrån HV.

Sluta spela, nja…kan inte hålla med om det. Perioder och matcher svänger och man kan inte ha pressen i 60 min. Man möter ett tänt och bra Frölunda. Däremot slår man lite “indianare” ibland vilket gör onödigt tryck bakåt. Men sett till period riktigt bra.

Klart det inte hjälper, kakor ska man äta - inte radera :astonished:

Tycker det är konstigt med Thörnberg när det blev klart att han skulle hem till hv igen va jag skit glad men samtidigt rädd för att det skulle bli sim med Petrasek mättnaden. Men tom i chl matcher slängde sig thörnberg för att täcka skott blev assisterande kaptrn och kämpade som en tok…va har hänt thörnberg ?

Thörnberg är en grym hockeylirare, men det känns som att han försöker vara bra på sånt som inte är hans starka sidor. Lite som om man hade värvat Tomas Holmström under sin prime och sen när han kommer hit så vill han vara en lirare…det var ju liksom inte hans signum direkt. När Thörnberg går tillbaka till att göra det som han är bland de absolut nästa i SHL (stångas vid mål, styra in skott, skjuta när läge ges) på så lär det lossna, men nu försöker han leda sin kedja i spelet med puck, och det är inte det han ska göra. Det är väl iaf så jag ser på det, kan ju dock ha tokfel.

Tur att vi har så bra pp backar

Tedenkedjan är underbar att se ikväll

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haha pang i bygget

Fan va snyggt :smiley: :smiley: