Omgång 41: Skellefteå AIK - HV71

sjukaste ever…kan man tjäna på att dra ner en spelare och få pp med sig…sinnesjuka domarkår

Fan vilket tempo :open_mouth: Bra match hitills.Men hur i helvete kunde Hv få en tvåa???

PAJAS DOMARE :imp:
Hur fan kan Rakhshani få 2+2 när en själv blev nerdragen?

Skandalös jävla utvisning! Rakhshani blir neddragen och hans klubba slår helt ofrivilligt upp i nyllet på grisen som gjorde det och det slutar med att Rhett blir utvisad 4min!!! :imp: Man skäms ju för svensk hockey för helvete!

Är det meningen att Rhett ska släppa klubban när han blir nedbrottad?!

grattis domaren…hela sverige skrattar …godnaTT

Så ja. Då har domaren dödat matchen. Tackar vi för. Klagar sällan på domarna men nu måste det ju bli avstängning?!

Domaren hamnar åter i fokus tyvärr, jag börjar förstå rejält varför SAIK är så starka, de kommer ta guldet, ser inte något lag som är starkare än dem

Herrejävlar.

Grattis domarn! Det här PPt ska fan i mig inte få ha kommit till!!! RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV

SAIK - HV71, 2-1
Domarna - HV71 1-0
Totalt: 3-1

Woho.

Jaha. Det var det.

Kom igen nu HV!!!

Tomas Kuben Andersson! Det säger väl allt!

Nu är det uppförsbacke!!!

Märkligt…
Nu har de flyt ZAIK…

Kom igen HV!

Nu är jag ursinnig, vilket jävla beslut från domaren!! Fan och tvi :imp:
Står det i regelboken att om man får ett nacksving så måste man släppa sin klubba??

FY FAN. Snart går jag ut med yxan!!!

(jag bor i skogen :wink: )

VAD I HELVETE!? Klart fan underhållnignen i ES blir sämre om man får med sig utvisning när man hänger på ryggen. Pinsamt av dpomaren. Kan vara någon av de sämsta bedömningarna jag vart med om.

Billigt mål av Wesslau :frowning:

då lär du hugga ner hela skogen eller :wink: