Omgång 42: Djurgårdens IF - HV71

Alla dessa kontringar kommer bli HV:s död

Suck… Smäller det igen nu tro? Vårt BP är ju inte helt bra.

Thörnberg är inte lyckad hittills.
Kan man inte testa nån annan på hans plats? Tyvärr hade vem som helst gjort det bättre.

Bengan het, PW grym.

Fan bp igen.

Hv håller en del spel men DIF är klassen bättre än HV hittils, följer sim gameplan och är giftigare när chanserna dyker upp.

Bara ett lag på banan nu och tyvärr är det INTE HV :imp:

jag tycker 3-3 vore gött nu.

Ja, fy fan. Nu är det tufft.

[quote=“Guld”]
Thörnberg är inte lyckad hittills.
Kan man inte testa nån annan på hans plats? Tyvärr hade vem som helst gjort det bättre.

Håller med, han åker och tittar på och om han får pucken lägger han bara iväg den på chans.
Varför får inte Lias spela?

DIF spelar någon slags konstig chans-hockey. Lite NHL-stuk. De ser inte speciellt bra ut, ser mest ut att ha tur i massa skumma lägen, plus att domaren är 95-5 till DIF.

Är hv sjukt otränade eller varflr orkar man aldrig soela 3 perioder? Första va bra. Andra är bedrövligt

Den kunde han inte blunda för :exclamation: :exclamation:

Tycker DIF äger matchen, HV får några kontringslägen bara,just nu PW som håller oss kvar. Förstafemman…var är ni?

felaktig utvisning… kompensation … dålig jävla domare.

Hade det varit HV så hade jag fått vrida ned tv:N och det hade blivit matchstraff

fast vad var det för felaktighet? Shysst tackling ju?

Varför spelar man Almqvist i PP?! Det enda han gör är ju att skjuta på första bästa apgårdare…

Var Ironi :smiley: :smiley:

Var det inte en tackling på spelare som ej var puckförare?

Rolig match med rättvis ledning för DIF.

Och nej inget matchstraff för Thoresen helt rätt då de var en rätt bra tackling, bara lite sen o därmed utvisning men inget matchstraff bra dömt

jag tror på 5-3 till HV, sista i tom kasse! #24.