Omgång 42: HV71 - Luleå HF

Vi går mot tom flaskas 7-1

modo - saik
1 - 0

MODO-SAIK 1-0 Bra

Håll tätt nu :exclamation: :exclamation: :exclamation:

Viktigt att hålla tätt perioden ut nu.

bra perre efter timeout…

Fortsatt bra av HV.
Synd på Davidsson, han verkade pigg ikväll. Iallafall i det bytet han blev skadad.
Hoppas verkligen inte att det är något allvarligt.

Eloge till Trygg, inte många misstag från honom.

Röker alla elitdomara marijuana?

Bra spel hittills och i tredje gör vi 4a snabba!

Först jublade jag när domarna blåste när Luleåmålvakten satte upp näven i bröstet på Rakshani. Sen visade det sig att det var för att målburen flyttade sig. :open_mouth:

Trist när en liga som vill framställa sig som en av världens bästa ligor har domare som inte ens hade kunnat dömt när vi spelade på Maa

Tycker HV gör en riktigt bra match, alla spelare (nåja) gör en riktigt stabil match, ser bra ut! Livrädd att tredje perioden ska handla om att försvara ledning nu, då kan det gå fort…

Ngn annan som retar sig på kommentatorn som vägrar sluta säga “Rätt Racksani” hela tiden, trots att Petter sitter vid sidan å säger det rätt hela tiden? Jag retar mig på detaljer, sorry. Haha…

Trevligt med ledning för en gångs skull mot Luleå… Förvånansvärt bra och trevlig match med tanke på motståndet.

Och ja, jag retar mig också på att kommentatorn säger Racksaani och Kroough. :open_mouth:

Fan vad bra Wiliam Karlsson spelar.Både offensivt som deffensivt och kloka pass hela tiden,den grabben kommer gå långt.

Fan SAIK ger sig inte 1-2 nu Illa :frowning:

Davidsson tydligen OK. Lätt hjärnskakning.
Bättre än nya problem med ryggen.

Håll ut HV, men gärna ett mål av Ledda!

Ja, ZAIK är äckligt svårslagna just nu.

WK: å det var nära han fick göra mål… tog hjälmen…

spelar bra nu :slight_smile:

WK är så jävla stabil.

En Stilla bön kan vi få sitta och njuta av en tredje period utan att våndas har fått nog av “spännande slutminuter” :slight_smile:

Svarar mig själv Det verkar så nu FASTH :smiley:

Mkt bra av hv idag och nu kämpade hv in en puck rättvist