Omgång 42: HV71 - Växjö Lakers HC

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :smiley:

1-0 är grymt välförtjänt. Skönt att pucken fick glida in till sist.

:smiley: :slight_smile: :laughing:

Riktigt bra start på matchen. Jävligt kul när båda lagen släpper på bromsen och bara kör framåt!

Samt att domarn inte är inne och kladdar :wink:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

1-0 Bill Sweatt, ass Zanetti + Ullström. tid 09:19
(special för diabolics som nu kör scoutledare, i skoga nedanför kåken skumt nog) :astonished:

Vilket spel i pp!!

Skönt att se Christoffer Persson tillbaka. Hans tyngd behövs onekligen.

16-5 i skott till hv. Vi borde haft ledningen med mer.

Faaaaaaaan bp… Löjligt. Solklar diving.

Brännström… :frowning:

Haha, vilken jävla utvisning.
En liten pinne mellan bena, som inte träffar något och sen kast på hakan.

Jag som skrev innan att domarn inte var inne och kladdade och så gör den fan just det :imp:

Väldigt bra period av HV! Växjö får knappt låna pucken. 1-0 är i underkant och är väl egentligen det enda som oroar lite. HV borde haft 3-0, men får ingenting gratis. Och därför så kommer det vara match onödigt länge. Hoppas man kan fortsätta i andra och att utdelningen kommer då!

Mycket bra period- riktigt kul att se! Vi är förtjänta av nåt mål till. Ullström riktigt, riktigt rapp och Elliott känns dominant. Brännström må vara en extrem talang men jag tycker han slarvar bort den och så har gjort hela säsongen. Han överarbetar situationer, är nonchalant i egen zon och får inte fram ett enda skott på mål. Som jag ser det ska han upp på läktaren om det kommer in en ny back.

Ulla förtjänar ett mål. Fan vad bra han har varit det senaste.

Hå Hå Ja Ja
Wikegård tycker att HVs mål var TUR och Målvaktstavla :laughing:

Tja, det har han väl rätt i. Men ledningen är välförtjänt, det kan han inte säga något om!

Zanetti uppe i 8 poäng (1+7) å +4 :slight_smile:

Klockrent svar från Sportchefen Johan Hult i pausen, både vid backförstärkning(sagt det redan) +
Linus Söderströms status.