Omgång 43: Brynäs IF - HV71

Ja hoppas detta kan ge uppryckning och lite självförtroende jämfört med de senaste insatserna…

Puh.
Nu väntar Lakejerna på lördag då måste det steppas upp rejält.
Dom ser ut att ha vaknat till ordentligt tyvärr.

Tycker Sandström fått oförtjänt med kritik i forumet. Första målet ser han jäkligt sent men kanske ska ha den. Men utespelarna får inte låta honom skjuta i det läget utan måste ligga hårdare med blad blad. Andra är ju tre Brynäsare samt en Hv spelare i ansiktet på honom.

Sundh är kung idag med sitt enorma slit och hänger dit en straff!
Tedenby som några vill se i Tre Kronor begriper jag mig inte på alls.
Överarbetar mest hela tiden. Kanske läge att byta plats på Teden o Wännström!
Fast en del verkar tyvärr ha sin plats oavsett prestation.

Go seger och fruktansvärt viktig!

ibland förstår jag mig inte på hockey fans. Visst detta är off topic men de skiter jag för detta hatar jag. Visst man kanske inte gillar denna spelare, men här får man hälsenan avskuren och karriären troligtvis slut och motståndarnas klack skriker filmare. Ibland tappar man hoppet om hockey fans

Vad pratar du om nu?

Jimmie Ericssons hälsena rök ikväll

Jo Jimmie Ericsson vist han är en nagel i ögat men när man klart ochbtydligt ser nått är fel och skriker filmare när man inte kan stå. Jag tycker de är lågt. När spelare gå av skall man visa support och respekt inte hån. Spela ingen roll vem de är

Visst nu visste de nog inte de var så allvarligt som de var men de syntes klart det inte var en filmning

Fy fan, inte roligt! Kollade på det nu. Jag tror inte Luleås fans fattade vad som hände, men likväl är det jävligt onödigt att skrika filmare efter någon som behöver hjälp av isen och in i omklädningsrummet.

Jag tycker också att det är trist men å andra sidan är det inte så konstigt. När Jimmy Jump ramlar är det ändå 999 av 1000 gånger en filmning och om man inte har repriser ser det bara ut som en missad tackling som ska kompenseras med att ligga och vrida sig i smärtor.

Tycker de syns ganska snabbt när han dras av att det är nått som är riktigt fel.