Att 44 får istid är fullständigt obegripligt. En oerhört onödig utvisning och tafatt fysiskt spel som han kröner med att släppa sin markering vilket leder till 1-2, är hans facit den här perioden. Bra coachning av Lindbom att spela honom
Fan va tråkigt att man släppte sista målet. Det klaffar inte riktigt i anfallszon men arbetsinsatsen är snudd på hundraprocentig. Passivt försvarsspel av Abbott på andra…
Karalahti ser riktigt het ut! Bra och resolut fysiskt spel. Sånt gillar jag.
Vad håller Almqvist och O’Bryne på med?! Så nonchalant så man förstår inte. Dags för konsekvenser…
Oerhört snyggt mål ifrån Thörnberg, väldigt viktigt för hans självförtroende.
Jo jag vet men tycker du att han förtjänar speltiden?! I början av året tänkte jag och många andra ringrostig efter skada. nu tänker jag nonchalant slö dåligt kroppsspråk… Vart är Adams spelsinne?! Tyckte det var hans största styrka förut ett grymt spelsinne och placerings säker. Vart har det tagit vägen?!
Det som stör mig mest är att de fokuserat på att minimera misstag under landslagsuppehållet, bli mer stabila. Sen kommer en platt-period utan dess like?
Det enda som var hyffsat var väl PP. Där åkte pucken runt bra, trots hög press från brunäs, men kanske ett par för få skottlägen.