Omgång 43: HV71 - Brynäs IF

majoriteten av matcherna har de ju spelat dåligt de syns ju i tabellen…

Att 44 får istid är fullständigt obegripligt. En oerhört onödig utvisning och tafatt fysiskt spel som han kröner med att släppa sin markering vilket leder till 1-2, är hans facit den här perioden. Bra coachning av Lindbom att spela honom :unamused:

sluta lipa …, alla kan se hur spelet är, det var inte det jag påpekade. Jag skall försöka skriva i PM så du fattar vafan jag menar.

Va gör obyrne kvar i hv. Sega hult

Håller helt med vad fan håller han på med?!

Fan va tråkigt att man släppte sista målet. Det klaffar inte riktigt i anfallszon men arbetsinsatsen är snudd på hundraprocentig. Passivt försvarsspel av Abbott på andra…

Karalahti ser riktigt het ut! Bra och resolut fysiskt spel. Sånt gillar jag.

just ja glömde man får inte kritiserar hv så okej fy fan va bra hv spelar jobba på så här så tar vi SM-guld

Vad håller Almqvist och O’Bryne på med?! Så nonchalant så man förstår inte. Dags för konsekvenser…
Oerhört snyggt mål ifrån Thörnberg, väldigt viktigt för hans självförtroende.

Nej det är inte bra att de är bakom linjen där, men Abbott framför mål briljerar ju inte direkt heller.

Så här het har han inte sätt ut sen kvartsfinalspelet, hoppas han är på G nu då han har vart lite off denna säsong

Karalahti har bitvis vart riktigt bra sista tiden.

Det är så jävla skrattretande.
Nu får de fan vara bra. Jävla skitattityd match efter match.

Kan ngn ställa en coach i båset sista 9 omgångarna? Tack på förhand.

Kan inte se en enda bra sak med denne spelare han hade inte platsat i ett enda allsvenskt lag :exclamation:

Aldrig att Lindbom bänkar Adam…han spelar ju honom i alla lägen…

Jo jag vet men tycker du att han förtjänar speltiden?! I början av året tänkte jag och många andra ringrostig efter skada. nu tänker jag nonchalant slö dåligt kroppsspråk… Vart är Adams spelsinne?! Tyckte det var hans största styrka förut ett grymt spelsinne och placerings säker. Vart har det tagit vägen?!

Skärp till försvarsspelet så att det inte bara gå att köra rakt igenom och öka trafiken framför BIFs kasse så ska det nog kunna gå vägen.

Det som stör mig mest är att de fokuserat på att minimera misstag under landslagsuppehållet, bli mer stabila. Sen kommer en platt-period utan dess like?

Det enda som var hyffsat var väl PP. Där åkte pucken runt bra, trots hög press från brunäs, men kanske ett par för få skottlägen.

Hoppas nu detta var en jävla åsne-spark i röfven å att de kommer ut med lite jävla kämpaglöd och smartness i andra.

Nä nu vänder vi så vi kan visa at vi kan spela bra under mardrömmsveckan

Inte mig då? :wink: