Omgång 43: Leksands IF - HV71

[size=150]Leksands IF - HV71[/size]

Omstart i SHL för HV71 efter landslagsuppehållet och HV får resa till
Leksand för match. Linus Söderström är skadad likaså Teemu Laine ,
Chris Abbott och Dylan Reese. Christoffer Törngren är sjuk.

Lindbom inför match: hv71.se/gamecenter/qRh-1Fw6t … ticles/pre

JP: jp.se/article/sa-ar-laget-i- … omstarten/

[size=150]FORZA HV71!![/size]

Hockeygodis…av Leksand :frowning:

Är man kvar i bussen?

Vakna HV!!!

Varför är HV så sämst efter ett uppehåll…

Vad händer?

Timeout…snälla Johan

Hvs försvar är riktigt dåligt

Hur kan man ligga under mot världens sämsta lag? Skäms!

Sjukt kasst men oscar i andra femman???

Det ser sannerligen inget vidare ut hittills. Lif har allt och HV inget. Dax att steppa upp, för det här räcker inte på långa vägar även om man möter nästjumbon.

Där var Stenlund nära iaf. Mer sånt tack.

Ser lite bättre ut nu

Sista fem klart bättre. Lite mer rakt på mål så sitter den snart.

Frågan är vad som hade varit ett ok resultat hittills för er, mot ett bra Leksand? :slight_smile:
5-0?
Det här kommer Hv ta över och vinna, tror jag.

Hoppas vi får se lite killer-pp ikväll.
Det är egentligen det enda besked man vill ha med ynka 10 matcher kvar innan säsongen startar på riktigt.

HV71 börjar bli frustrerat, det märks tydligt med tanke på enmans showerna dom nu visar upp. Visst, Borgmans genomåkning var fin, men i längden håller det inte. Tillbaka till ruta 1 och spela som ett lag.

Stenlund hade ett läge med, men som han brände. Där är skillnaden på t.ex Frölunda och HV71. Frölunda sätter sina chanser när dom får dom, det måste HV71 också göra. Sen börjar jag fundera på varför man skrev kontrakt med denna Pettersson Wentzel. Noll trygghet bakåt.
Det är ju fan att Söderström ska vara borta titt som tätt. Nu sista gången handlar det dock om en annan sak, men annars har det vart samma problem som hans bror tydligen lidit av.

Aja, 1:a perioden har aldrig ägt rum. In och skaka av Er perioden och kör nästa!

Zappade över och såg lite på matchen mellan Malmö-Frölunda, domarnivån är verkligen ett skämt, en Malmöspelare åkte ut för 2+10, jag är tveksam om det ens var kroppskontakt.

Ajajajaj…Bengtsson

Aj aj Bengtsson borta ett bra tag nu när knäet vred sig

Fan. Det där såg inget bra ut. :frowning:

Nu vill vi ha svar ang pp.
Bra eller anus.