Omgång 44: HV71 - Västerviks IK

Problemet är ju att Larsson läcker också, vi har 2 målvakter med låg lägstanivå. Det är den enda svaghet laget har tycker jag. Sen är det ju inte Gunnars fel att det står 0-2, otroligt ovårdat spel i båda målen.

Karln wläpper 2 av 3 skott. Nog måste fokus riktas mot honom. Man kan ju försvara honom i absurdum om man vill. Men han är för ojämn. På tok för ojämn.

Håller med 0 av 2 oskymda, men gör han en bra period så slätas det genast över

Vi har iallafall allsvenskans bästa klack, utan konkurrens.
5+

Jag försvarar honom inte. Men jag ser hur HV-spelarna ger bort två gratischanser. Powells indianare är ju en klockren assist. Och Kokkonens och hans kedjekamraters jobb i egen zon vid 0-2 är ju allt annat än bra. Det är inte Gunnar som gett bort något. Det är Powell och fjärdekedjan.

Edit. Sorry. Kokkonen och Ytterell ger bort en gratischans vid 0-2. Uselt.

VVIK har väl en 18 åring i målet som räddat 5 skott av 5Gunnar har släppt 2 av 3 33% :imp:

Fattar inte varför s & s konstant ska ändra i kedjorna. Blir ju fan aldrig nån kontinuitet!

Känner att Gunnars lägstanivå i kombination med super-bjudningar inte är optimalt en sådan här afton…

Skulle HV få två skott rena i slottet så skulle de stå 2-2. Givetvis gissning enbart men men

bedrövligt försvar av HV. Säger inte att Gunnar gör det bra men vafan

brukar inte klaga på kommentatorer men kan inte denna bara hålla käften, han är så jävla skadeglad att hv ligger under o blir totalt utspelade

Tror det ordnar sig ända, hv har så bra lag att de kan vända detta ändå om man skärper sig lite…

Ända som hjälper nu är å knäppa en ölburk

Powellplay nu då

Deras målvakt känns jätteostabil, bara skjut skjut skjut

Helvete att vi inte får in den

Just nu så överglänser en okänd 18-åring Gunnar, dax att det vänder nu.

Vilken skräpmatch…

Hoppas på en ordentlig höjning.

Ja rå :smiley:

Bra där

Såja! Fick Billins assist?