Hur Många pp minuter har vi i rad nu sen senaste pp målet? Och bp? 6bp i rad med mål?
På kommentatorn låter det som om HV skapar farliga chanser. Men ser man matchen så speglar det inte hur det ser ut på isen. HV spelar så långsamt att de trots att de är en man mer inte kan spela på fristående spelare. MIF hinner fram för att markera hela tiden.
Känns som det är en plexiglasskiva framför motståndarmålet och en puck-magnet bakom Hv:s
BP igen. Nu blir det 3-1.
Bra Lauridsen!!! Smart utvisning. Blir så matt på några av galningarna Hult kastat ett kontrakt under näsan på.
Bp nu… godnatt
Garanterat
7 bp i rad med mål?
Grattis HV. Ni är nu officiellt sämst. På allt. Jämt.
Vi släpper in ALLT i bp… vad fan!?
Top4? Ska vara glada om dom klarar top10. Hult avgå nu tack
Alltså BP. Hur i helvete är det möjligt att det är så jävla uselt?! Mål i röven varenda gång!
Matchen är över.
Jag är så arg att jag är uppgiven. Ingen i HV bryr sig ju, så varför ska jag bry mig?
Otroligt frustrerande att titta på det här…
Utspelade. Så går det med budget lag. Vi blir aldrig topplag med denna ledning
Skulle nästan kunna tro att Hv-spelarna börjat betta mot sig själva för att dryga ut spelarlönerna.
Malmö låg 11 i PP-ligan inför matchen. Kul att vi kan vara till hjälp. Ska vi inte ge dem alla våra pengar också när vi ändå är igång.
Vi hamnar 11 som bäst
Ge mig en ny säsong nu. Lite så känns det, tyvärr. Sveriges sämsta BP och vad har hänt med Gunnarsson? Helt under isen, iofs är ju resten av laget det också.
Kanske nästan bra på ett sätt att det går åt helvete nu, så kanske vi slipper Hult och hans värdelösa idé om hur man ska spela hockey. Kan ingen ringa Stillman? Är det fortfarande hard feelings mellan Stille och Davidsson?
PP igen. Lär bli resultatlöst igen.
På riktigt. Jag kan köpa att Hult inte agerade innan transferfönstret. Men nu måste man ju hitta på något.
Mitt förslag. Visa handlingskraft. Sparka Lillis.
Den här säsongen är ändå på väg att glida oss ur händerna. Bättre dp att försöka visa både sponsorer och oss fans att man är fullt medvetna om den skit de dragit ner oss i.
Börja redan nu den rensning som krävs i vår.
Och ja. Stillman känns som ett rätt hett namn. Oavsett om det är sportchef eller tränare.