Suck alltså
Såja. Ordningen återställd.
Snälla HV och Malmö, nu kan ni bara spela av matchen så mitt tipp går in.
fan. min effekt varade inte länge
Där var det kört… FYFAN!!!
juniorförsvar. alla följer puck.
Det absolut viktigaste jobbet ligger framför föreningen.
Lillis, Rahm och Johan Hult måste bort, de ger absolut inget till laget.
Försvarsspelet är ju så jävla uselt så jag sitter och hånskrattar högt! ALLA står still och tittar på! Att kalla det pojkhockey är att förolämpa alla pojkhockeyspelare i hela världen!
Men det är på många sätt bland det sämsta jag någonsin sett. ALLT är halvhjärtat, om ens det. INGEN visar vilja eller visar vägen.
Ofattbart. Tröstlöst. Ovärdigt.
Ärligt: Vinner HV en match till denna säsong?
Mål i PP IGEN!? Vad händer!?
I all sin misär så har detta lag varit vasst som fan under ca 15-20 matcher. Det är ett mysterium var det laget just nu befinner sig, för de är inte i skåne.
Fan. Mitt tipp. Jävla Önerud.

precis, ger oss falska förhoppningar
Hv försöker lura oss att de kommer att kvittera… Knappast, det blir en ny uddamålsförlust…
Tänk om Gustafsson kunde bryta sin torka idag? Nu när vi ändå upplevt återuppståndelsen av thörnas pungkula.

I all sin misär så har detta lag varit vasst som fan under ca 15-20 matcher. Det är ett mysterium var det laget just nu befinner sig, för de är inte i skåne.
Ja det är sannerligen en gåta hur man kan ha så hög högstanivå och samtidigt ha så låg lägstanivå. HV måste ha SHLs största delta mellan högsta och lägsta!
var är figren?
det mest frustrerande är ändå den patetiska publiken i malmö
Usch. När man ser repriserna på målen så ser man att det ju inte ens är svårt att göra mål på HV. Alla står still och glor på pucken. Gunnarsson är ensam mot fem motståndare hela tiden.
Wännström, som typ ligger i topp i flera av HV:s interna tabeller, ger ett långfinger åt hela lagledningen med sitt mål.
Fantastiskt