Omgång 47: HV71 - Djurgårdens IF

[size=150]HV71 - Djurgårdens IF[/size]

                       [img]https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/c0.0.960.505a/s526x296/52840169_10157077483399570_1800046108290842624_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_ht=scontent-arn2-1.xx&oh=6b1aacc7e2760f15b065fa153ddac268&oe=5CEA0B04[/img]

HV71 spelar hemma mot Djurgården på Lördagskvällen.
Ett HV som behöver en seger nu efter alla förluster.

[size=150]FORZA HV71!![/size]

Från JP betalvägg:

Utklassning igen incomming

Äntligen splittras tedenby från 1a kedjan. Önerud ljungh Thörnberg 1a kedjan.

Tror på vinst ikväll! Idag vänder det! :smiley:

snälla vinn idag

jaha där var matchen över. första anfallet första skottet…

Haha…1 chans för Dif, ett mål…det defensiva spelet är kattskit

Avgå alla.

Ytterell otroligt menlös i försvarsspelet där

Asså… Vi vinner inte en match till denna säsongen. Jävla skitlag.

första målet är så jäkla viktigt åssa återigen gör motståndarna de

efter målet är man helt utspelade hv kommer inte ur egen zon som är kaos

Laget är på tok för klena! Vi kommer inte in på mål och vi klarar inte av att hålla DIF på utsidan.

Att snurra ute i sarghörnen vinner man inga matcher på! Är så frustrerande att se hur Hv spelar hockey just nu!

Skicka upp Ytterell på läktaren NUUUUUUU

No shit liksom. Hults kanske allra märkligaste värvning någonsin , i stark konkurrens med några till dock ska sägas. Borde ha räckt med att scouta 2-3 matcher när han lirade i Leksand för att konstatera att han skulle få det svårt att räcka till i Hv71. En mega chansning som ej fallit väl ut.

Helt seriöst! Tränar Hv passningspel överhuvudtaget tro? Sprider ju puckar värre än en bonde sprider sin gödsel på våren!
Ingen time out heller efter 0-2 och totalt utspelade!

snälla HV har ni ingen heder i kroppen? Ni visar ingen villja, ingen ork. HV vill inte spela slutspel de vill ha semester

Axelsson glider genom hela zonen men varken Didde som back eller Figge som backcheckande forward bryr sig om att täcka honom. Återigen. Avgå alla.

Ärligt…ngnstans hoppas jag att HV inte vinner en enda match till i år, jag har följt laget slaviskt i nästan 30 år, detta HV är nog det mest menlösa någonsin. Man tror gång på gång att det ska vända, att ikväll vinner vi…lika besviken blir man varje gång.

En målvakt som släpper in varannat mål och forwards som inte kan göra mål.
Till det lägger vi ett svagt fysiskt och mentalt lag.
Ser naturligtvis inte bra ut.

Gunnarsson borde bänkas några matcher.
Han måste stå på huvet ibland för att kunna vara kvar.

Ikväll vill jag se några riktigt hårda tacklingar.
Jag skiter i vinsten i detta läge. Nån måste göra nåt bra bara.

Vad som helst!!