Omgång 48 (25/26): HV71 - Linköping HC

HV71 - Linköping HC

Fort skall det gå, ingress, livet, förgängligheten. Tiktoka sig fram i misären. Mot avgrunden kamrater. Glädjen är kort, lidandet evigt. Livet för oss HV71fans. En av få ljusglimtar i tillvaron är att vi under kvällen har möjlighet att blända lhc-fansen med desperationens helljus, där vi brakar fram längs E4an utan broms på något av 12 hjulpar.

Det är med denna strimma av skadeglädje som jag lämnar er, ensamma, utan klippt navelsträng, till ert egna kollektivt upplyfta, men högst individuella lidande, på denna plattform. Sköt er. Sköt om er. I denna textbaserade version av ett hockey-sköte.

Silenzio stampa

FORZA HV71!!

8 gillningar

Tidig matchstart idag igen?

Jag försöker att hjälpa @Diabolics att få in rätt, men kommer fan inte ihåg hur man gör. Fixa @Diabolics, inget du gör på ditt jobb kan vara viktigare än detta!

4 gillningar

Jag har sparkat lilltån i en dammsugare. Det kändes av någon anledning mer tillfredsställande än utsikterna inför denna match.

3 gillningar

Nu så, nu kan du återgå till arbetet @Diabolics. Min digitala tumme kom tillbaka till sin vanliga plats efter en utflykt till mitt i handen.

1 gillning

I andra perioden kommer du sparka den andra lilltån i dammsugaren eller nåt ännu hårdare när pucken är fast i försvarszon med samma koner på banan i ett oändligt antal plågsamma minuter.

Tänkvärt!

Jag skar mig på jobbet idag inget allvarligt tänk papercut med lite blodvite.

Undrar om inte det kommer överträffa känslan man kommer ha om några timmar.

1 gillning

Fössta tossdan i mass. Klart HV vinner då. Det är ju givet.

1 gillning

Vad är problemet?

Får be om ursäkt på förhand ifall jag bryter mot några trådregler, och accepterar givetvis ifall min kommentar tas bort, men jag har lyckats ta fel på match som jag och några vänner hade köpt biljetter till för ett tag sen, dum som jag är har jag ju givetvis tagit ledigt från jobbet för att sedan inse att det var matchen mot växjö som vi hade biljetter till, Trist, anal och paragrafryttare som min chef är fick jag givetvis inte ledighet beviljad nästa torsdag, så jag har fått ge upp min biljett till min minst sagt oglada polare. därför ställer jag frågan här om det är så att någon sitter på 2 sittplatsbiljetter inför kvällen men har fått förhinder skulle kunna tänka sig att bli av med 1 eller båda. som sagt ber om ursäkt ifall jag bryter mot några regler men är som kanske uppenbart oerhört stressad över detta :laughing:

1 gillning

Ikväll bankar LHC ner den sista spiken i kvalkistan.

1 gillning

Välkommen in i de skrivandes skara.
Inget regelbrytande, men vi har en tråd för köpa/byte/ge bort biljetter, om du söker.

Där kan man med fördel lägga in ovan.
Dessutom är ni nu två pers som varit aningen sena. Fram till 15 idag hade vi två platser lediga för utlåning. Sånt är livet. Precis om HV, idet besvikelser :wink:

1 gillning

Skål kosmonauter.

12 gillningar

Aaaahh. Tabergstoppen!

6 gillningar

Nein, Munchen?

Gillar alltid att läsa Diabolics matchtexter

Undrar hur mycket HV71 kommer förlora med idag? En usel säsong gör att man förväntar sig en till förlust, och blir glad för de poängen som blir.

Räkna med Felix i mål.

Fel världsdel.

Tack, missade i min panikartade stress att det fanns en tråd, ah jag inser att det var oerhört sent påkommet, men jag tänker att jag skjuter och missar precis som HV, tack ändå för responsen, jag får sitta å dricka bärs å skrika på tvn ikväll i soffan istället helt enkelt.

1 gillning