Omgång 48: HV71 - Skellefteå AIK

KUBEN kunde inte hålla sig :imp: :imp: :imp:

Onödigt KROG FÖR FAAAAAAAAAAN

OK… en tvåa på Krog men då måste han ju ta en tvåa för holding the stick samt en tvåa för diving på Saiket… Herregud, Kuben var det ja…

JÄMTIN!!!

JÄMTIN :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Krog hade klubban högt o ZAIK spelar höll alrdig i klubban iallafalll omåååål

Helt otrolig domarnivå! Att Kuben får döma hockey överhuvudtaget drar ett löjets skimmer över ES! Vad ska SAIK behöva göra för att bli utvisade?! HV åker ut för minsta lilla!

Men den poetiska rättvisan visar sig från sin bästa sida och HV gör 2-0! Jämtin! Härligt!

Jag kommer SKÅLA I CHAMPAGNE när den USLA domaren Thomas Kuken Andersson slutar!

shitkicker: det lär nog alla hockeyfans i vårat avlånga land göra

fy fan va underbart!!!

hv mot saik noch #€€%#&#&%#%&%€&€-Domarna!!!

sug på den KUBEN_!!!

Sex utvisningsminuter för Hv redan. Undrar var det kommer sluta om Kuben får hållas.

Krogs utvisning var solklar tyvärr

Grattis Spang för första poängen i ES!

Dan Spang har börjat riktigt bra och tar många bra initiativ hittils

Va? Han höll den i dryga 5 sekunder innan han släppte och efter det satta Krog en ful spearing som Kuben inte kan stava till utan tog en slashing. Skit samma, onödigt av Krog men Kuben måste ju ta åt båda håll tycker jag. Sen dör ju i princip Saiket när han för en klubba i bröstet, skolboksexempel för Diving.

verkligen, mer istid för Spang även när Fernholm är tillbaka tycker jag

fan va göttt Kristiansen, tryck in skiten i hörnet!!!

Det måste kännas frustrerande för Thomas Andersson att HV leder med 2-0, när han gör så gott han kan för att sätta dit HV spelarna.

Strandberg skadad

Det är ett helt annat Hv ikväll än senast mot AIK. Klarar vi att spela såhär i 60 minuter?

Han får väll dömma PP till HV för det är de ju värdelösa på…