Omgång 49: BIK Karlskoga - HV71

att de var lika många kunde jag köpa men detta fy fasen skandal

Karlskoga får FBK att framstå som ett oinavlat gäng med intakt DNA-stege och domarnivån i Allsvenskan får SHL att framstå som en seriös sportliga.

Och bönder slåss igen efter slutsignalen

Väldigt många i Karlskoga har föräldrar som troligtvis är syskon.

Måtte vi gå upp och aldrig tillbaka till denna pissliga. Domarna är ju helt pantade, som hela Karlskogafjollorna. Inga skador ikväll är det enda jag önskar just nu.

Vore väldigt fint att säkra seriesegern idag. Då har man god tid på sig att förbereda sig på slutspel.
Vi har torskat 2 av 3 mot Mora och vunnit alla mot AIK. 2 av 4 mot Västervik. Kanske inte spelar nån större roll vilka man tar i kvarten.

Ja jävlar vilket griseri. Inte ens slagsmålen är bra i den här ligan… Måtte vi lämna det här bakom oss i vår!

Årets inlägg :slight_smile:

Karlskoga är helt klart frustrerade av att de inte kommer någonvart mot HV. Tjurigt och grinigt efter varje avblåsning. Det gäller att vi klarar oss ifrån den här matchen utan fler skador. Hoppas det är sista gången vi möter de här bönderna.

Riktigt jävla rallargäng. Spelar fult och försöker vara tunga. Problemet för Karlskoga nu är att vi har betydligt mer tyngd att sätta tillbaka nu än vid seriestart. Vi kan det fysiska spelet också och vi står fasen upp för varandra. Gillar det jag ser och underbart att Törngren och Sjöholm är framme och vevar lite efter periodslut.

Söderberg, Gunnarsson och Önerud min topp 3 såhär långt.

Spelar ingen roll när BIK går in i byte för att smälla på. Och det avslutas med att Torp mosar en epa-raggare mot planket.

Håller med :laughing:
Satte i fel strupe när jag läste det!

Princip håller jag med :slight_smile: Bara Torp har ett riktigt tungt skott, synd bara han har noll siktesförmåga

Gärna möta dem i finalen

Trodde först bönderna sjunger
”Hej då”
Men gött med nytt mål

kokkooooooo

Kocken gjorde mål.

Moderatorernas idol slog till… :slight_smile:

Kors i taket!!

Sa Göken
:smiley: :smiley: