Börjat springa än (Bry dig inte om frugan) Dom förstår inte hur mycket detta betyder

Kallt å blött ute kan jag säga
Tror dig Robban…
Alltid skönt att slå dem äckliga dansbandsbögarna.

Kallt å blött ute kan jag säga
SÅ JÄVLA GÖTT! Det här hade jag verkligen inte väntat mig!
Det satt Djävligt gött Svettigt värre puls modell ånglok i maxfart
Ja, riktigt gott att slå medias gullegrisar och “tuffingen” tollefsens små teletubbies med lila handväskor.
Riktigt bra match av Wesslau ikväll, igen. Alla var iofs bra idag, överlag.
Gott så.
Härligt gubbar. Extra skönt mot Dansbandsklubben. Roligt att se håve spela ikväll.
2 mål framåt i PP och 0 bakåt i BP. Special teams avgör matchen. Härligt!
Aaa riktigt skönt att vinna mot FBK. Men vad bögar som råkar gilla dansband har med saken att göra förstår jag inte riktigt.
Vilken kolossalt tung seger, nu kan man somna skönt ikväll!
Bland det bästa jag sett av HV i år. Och när det gäller produktionen är det bara att inse att Brithén och Christensen är grymt viktiga.
Fjollan Wallin lyssnar ju bara på dansband. Dimitri däremot håller på håve och gillar helt andra grejer.
Riktigt förbaskat skön vinst och underbar match att se på även om man satt på nålar genom hela matchen. Starkt av laget efter ha legat under 2ggr i matchen men ändå till slut vända till ledning och hålla ut till seger. Väldigt starkt gjort.
Enda negativa i matchen jag kunde se var hur passiva och ängsliga vi kunde bli i egen zon emellanåt, lite små individuella misstag och några byten där vi tappar puck i helt fel lägen och inte orkar backchecka hemåt som när fbk gör 2-1 målet.
Men härligt att vinna en sån här viktigt match
Snyggt 3-2 mål oxå när flaskan flyger (hockeygodis)

Fjollan Wallin lyssnar ju bara på dansband. Dimitri däremot håller på håve och gillar helt andra grejer.
Om Dimitri är nöjd så är jag det med.
Vad bra många spelare kan spela när man fokuserar på spelet och skiter i gnällandet
Hela laget har höjt sig ordentligt efter förlustsviten och det är nog en blandning av fokus på rätt saker lite bättre självförtroende och att Brittan och Christensen är tillbaka. Idag tyckte jag mig se samma offensiva hot från HV71 som i början av serien när man var som bäst. Jättekul att se att man radar upp riktigt farliga målchanser gång på gång och även får tillräcklig utdelning för att vinna matchen.
Nu är vi blå tåget på gång igen
Största hotet är inte längre offensiven utan stukade målvakter. Det gäller att vi gör ett gediget försvarsjobb framöver för att hjälpa målvakterna att hitta ett bra spel och självförtroende nu lagom till slutspel. Kan ju bli riktigt kul det här framöver
The boss svarade upp mot Salmelas kanoner med en Bomb som hette duga. Brithen var tydligen på den sen, lite synd med ett sånt fint skott men kul för Brittan.
En finalserie mot Färjestad vore mumma
Saknar den tiden.
Tycker anfallsspelet är grymt bra faktiskt men vi är lite dåliga på att göra mål. Men bra gjort som satans att vinna.
Tycker man ser att 24 och 90 betyder mer än vad man tror för jag tycker även 2a och 3e linan blev bättre med dem på isen och Malte var bra idag bortsett från straffen.
Berglund täcker skott med ansiktet andra gången i år, det är RESPEKT!!!
pp bra som satans, Wesslan vikig straff!!! Men lite ur position för ofta.
Är det bara jag som tänkt på att det är väldigt sällan som Karalathi skjuter och inte träffar mål, han måste ju ha en sjukt hög effektivitet på det.
Tänk om vi kan vinna på lördag, då har vi ju lite självförtroende igen.
Jo wesslau såg rätt skakig ut idag. Vi behöver bättre målvaktsspel än så i slutspelet.
Vet någon vad det är med Ersberg? Känns som att han varit borta ganska ofta under några matcher i säsongen. Inte bra om han är tänkt att vara förstekeeper nästa säsong.