Omgång 49: MODO - HV71

Kompensering för de missade hakningen detta var ingen utvisning igentligen

FASTH

19:59!!!

Bättre sent än aldrig.

1-1 härligt trott lite trevande PP (inget pp mål)

Gött!

Det var viktigt för matchen. Och i PP också.

Gott 1-1 MEN vad dåligt HV spelar i PP :open_mouth: :open_mouth: Inte ett farligt avslut på 4 min.

Rättvist resultat efter första. Hv börjar bäst men Modo tar ledningen och tar över efter typ 8 minuter. Hv kommer in i perioden igen efter 2 PP och kvitterar i slutet.

Alldelles för dåligt, första backskottet kom precis efter PP:et vilket oxå belv mål genom styrning…frågan är vad allt runt omkring spel var bra för. Usch…skärpning.
Davidsson ser bra ut iallefall :wink:

Ut med Spang, in med Davidsson med Krog på ena backpositionen, hur svårt kan det vara att testa denna kombination?

Första PP var helt ok. Det andra var ganska dåligt. De gör det för svårt, de måste göra det enklare för att få upp självförtroendet

Nu tycker jag att du överdriver ganska mycket. Visst Bengtsson är en bra spelare men han är ingen Jason Krog/William Karlsson, än.
Skulle han nu missa slutspelet så kommer säkert Davidsson få gå ner och lira tredje center och så har vi Strandberg/Johnson som fjärde

Alla spelare är lika viktiga

Sluta vara så himla diplomatisk. Man blir ju mörkrädd.
Så du påstår alltså att t.ex Mikko Luoma är lika viktig som Gustaf Wesslau i ett slutspel?

Varför skulle det bli xtra tufft om Bengtsson är borta då du tycker att alla spelare är lika viktiga??Då kan vi ju lägga ner nu om man ser till våran skadelista :open_mouth:

Jag tror ej det är nån allvarlig skada på Bengtsson bara lite smärta. Inte omöjligt han är tebaka i andra.

Sen om nu Bengtsson blev skadad så är det tråkigt och sen är frågan ifall han kommer axla samma roll i slutspelet? kn hända Davidsson tar den rollen i slutspelet iallafall för han har mer rutin

Nu ska det bli intressant att se vad detta tar vägen

JAAAA

Krogen Jompii :wink:

Kvällens ledord STYRNINGAR!!

Fälth och Rakshani väldigt fint mål

KROG FORSÄTTER ATT LEVERERA! JAJJAJAJAJAJ!