Bengtsson knäskada…
Årets räddning? ![]()
VILKEN räddning av Starkbaum! 2-5 där hade ju suttit som en kniv i länsman, med tanke på den press MoDo hade i PP.
tyvärr dålig nivå på dommarna idag igen ![]()
Hoppas verkligen att HV kan hålla ut och vinna nu. FBK tappade 2p mot LHC tidigare idag och vinst idag innebär samma poäng som dom, samt att man håller undan för LHF som vann mot FHC.
Nåt som syns tydligt i match efter match är när vi blir pressade i egen zon väljer att lätta iväg pucken mot vår egen blå där alltid motståndare backarna kan enkelt snappa upp pucken och skapa rejäla farliga avslut.
Banka ut pucken REJÄLT eller försök spela ut pucken… men att lägga upp skottlägen till deras backar är FÖRBJUDET!
Detta blir mer nervöst än önskat!!
AJHAJAJAJ
FAAAAN!!! 3-4 KOM IGEN FÖR FAN!
Nu vart det onödigt spännande.
HV får ju ALDRIG ut pucken!!! Hur svårt kan det va!?
3-5 hade inte suttit fel nu. Tyvärr lutar det väl mer åt 4-4. Gäller att hålla emot nu.
Låter som Gunnarsson gör der bra i målet.
dagens understatement ![]()
Gillar det jag ser av Davidsson idag också. Önskar att Rhett släppte för att få tillbaka lite oftare, men det kommer nog.
Tycker Luoma får onödigt mycket skit av kommentatorerna. Känns som en liten hackkyckling.
bra. utvisning med 5 min kvar ![]()
Brrrr… BP igen. Spela rejält och FÅ UT PUCKARNA NU!
Helt berättigat,han är tyvärr inte bättre.Jag tror inte att all experter har fel.
DavidssonTIME ![]()