Omgång 5: HV71 - Luleå Hockey

Dahlén försöker väl väcka laget :unamused:

Har vi tur så kanske krogs femma kan fungera ganska ok ändå om krog lägger upp åt Bengtsson och Strandberg. dom är på väg framåt och kommer bara bli bättre, Kommer säkert bli bättre när då får spela med krog istället för Liket och kanske rentav blir lite fart på krog också av det här. Men Sterlings kedja är jag tveksam till, Riley och Gagnon har mycket att bevisa. Blir väl mackan putte och Wille som får leda laget ikväll. Lite synd att krog inte spelar med Britehn och Sandberg istället som ska va mycket bättre och troligtvis hade visat det om dom fått spela med Krog.

fy f-n vad tredjetröjorna är fula

Nämen, tittar du på matchen? :wink:

det var som f-n, vi tar ledningen för första gången

1-0!!!

Gagnon så ja

Boomshakalak!

Va?? Kollar du på matchen Pawlen? :astonished:

Trodde du skulle bojkotta??

Gött med mål med!! Och dessa tröjor är inte så fula ju. Faktiskt lite små snygga.

Fantastiskt med ledning och fan om det inte var den kraftigt kritiserade Gagnon som gjorde mål.

Tredjetröjorna orkar jag inte ens kommentera.

1-1

Och igen är det hönsgård i egen zon… Satan!

Pilut upp på läktaren :neutral_face:

KOM IGEN NU KLACKEN!!!

Ojoj. Klasen lurar Pilut till Sveg innan han drar upp den pucken i taket.

Bildkvaliteten på CMore är direkt bedrövlig. Ser matchen via comhem och man kan ju hitta fulstreams på nätet med bättre bild…

Upp

Re: Omgång 4: Örebro HK - HV71

av Pawhlen » 21 september 2013, 18:06Detta var sista matchen jag bevittnade under Dahléns ledning, vi ses igen när Dahlén försvunnit

komik!!

Skulle inte gråta blod om HV började lira “tråkhockey” ett tag å ser till att fokusera på försvaret tills de sitter. Kan ju inte hålla på å anfalla med 6 man om man inte tänker vända hem när man tappar puck.

1-2 Sundh