Förlåt för upprepningen men jag blir nervös hela tiden när Ytterell är inne. Han håller verkligen inte Shl klass. Fattar verkligen inte den värvningen. Som sagt Leksand ville bli av med honom. Med det sagt så hoppas jag verkligen han steppar upp snarast annars lär det inte bli mycket istid när Persson är tillbaka.
Tycker HV startade matchen jättebra och spelade i ett högre tempo än tidigare matcher, med mer kreativitet och kvickhet i allt vilket bidrog till att vi kändes väldigt farliga. Spelet påminde mycket om det vi hade förra året. ett steg i rätt riktning Sen fick Luleå 2 billiga utvisningar med sig och fick lite tryck.
Överlag en bra period av HV tycker jag framförallt spelmässigt. Nu är det bara tålamodet att fullfölja det spelet hela matchen så är jag övertygad om att utdelning kommer och vi vinner matchen. Älskar kvickheten man utför allting med idag, Man tar direkt några snabba skär för att få upp en grundfart och sen glider man och letar alternativ. Samma sak utan puck, några snabba skär för att få fart sen agerar man. man tokkör inte hela tiden överallt, utan man tar få kvicka skär i rätt tajming hela tiden.
Det här spelet som jag har eftersökt och hoppats att vi ska hitta tillbaka till. Till och med de långa spelarna känns inte sega idag med detta spel man visar upp. stort + än så länge för spelet.