Skulle gått till specsavers…
Man blir ju inte förvånad…
Hur kunde dom förlänga med honom?
Ställ för i helvete inte PW i mål!!
Surt. Jävligt surt. Ska PW ta upp kampen med Linus kan han inte släppa sådana mål.
Jag hoppas verkligen det, han är ju den största säkerhetsrisken i hela HV, det är ju inte ens en målchans.
Språkbruket! Tavla - ja. Inte tillåtet att kalla honom för okvädningsord för det!
Kom igen folk här inne, ja PW gör en riktig tavla men att sitta och skriva att han är en idiot osv det är jävligt osmakligt!
En tavla och så tappar Hv matchen…fan vad trött jag blir
Asså… jag blir så trött… tråkigt att pw är helt under isen
PW PW Vad gör du???
Han är ett större hot än motståndarna
Det ser inte ut som khk kunde nyttja det mentala övertaget så länge. Dock behövs mer HV-mål.
Så jäkla onödigt. Pw har ju helt seriöst minst 1 tavla varannan match han står. Ingen lär vilja ta över hans kontrakt. Pw stärker inte sina chanser inför ett slutspel direkt!
Känns läskigt osäkert inför 3e, man är ju livrädd varje gång khk kommer in i zonen.
Idiot är skrivet i affekt. Lär er läsa mellan raderna, jösses vad känsliga ni är. Snälla kom igen liksom
Ja söderström ska stå resten av serien. Inte en jävel som vill ta hans kontrakt. 8 tama skott har khk haft och en tavla av pw…
Tyvärr så gör han mig inte de. Han kommer garanterat stå nästa match också!! Blir så trött…
Men visst vill vi tappa poäng såhär i slutspurten så ställ PW i mål bara.
Läs PM. Sköt ditt språkbruk. Följ reglerna.
nervös tredje period nu
Jaaaaaaaaaaaaaaaa Christensen!!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa