i PW försvar så är de ingen enkel match för han heller, stått kall under långa stunder.
förtsa målet skall han ha och det andra var en snygg prestation faktiskt
Hallå, kom in i matchen. PW har inte varit förstamålis sedan katastrofslutspelet förra året. Han har använts som en ja, men prestationsmässigt har han varit långt från det.
Nu hoppas jag PW inte står nåt mer, förutsatt vi inte har något att spela för i sista matchen. Linus har varit genomgående bäst, från försäsong till nu. Med honom har vi äntligen chansen på guld.
Mycket glädjande, Vem kunde tro innan säsongen att vi skulle släppa in minst mål i hela ligan? Ända lag som släppt in under 100 mål efter 49 matcher. Otroligt starkt då har ändå Pw svajat ordentligt flertalet matcher. Såg tidigare i någon tråd att man var skeptisk till Ullström… Idag såg vi en glimt av vad han kommer betyda till kommande slutspel. Jag har dessutom sett vad Söderström kan prestera i viktiga matcher. Var på plats på JVM i Helsingfors och Linus insats mot USA den glömmer man inte i första taget. Det finns precis alla förutsättningar för minst semifinal.
Spelade riktigt stabilt idag också. Att P-W släpper en sån billig puck igen kommer ju aldrig hända igen så glöm det och sluta hacka!
Teden-Lias-Sandberg är ju grymma ihop och förstår inte varför Lias ens har tankarna på Frölunda om han nu har det. Killen vill till NHL och imponerar grymt i Hv71 så varför byta miljö då fattar jag inte. Tänk om det inte alls fungerar i Frölunda då kommer han inte vara lika het för NHL lagen. Se t ex Hansson som denna säsong inte alls kommit upp o lör inte vara aktuell för Dallas nästa säsong.
Ne du Lias, det bästa är nog att stanna i Hv tills det är dax att åka över!
Kan någon som såg matchen beskriva lite hur de 4 forwardsen i “fjärde” matchades? Jag menar Christensen, Erik Andersson, Ullström och Stenlund. Alla fick liknande med istid men hur formerades de? Var/med vem spelade de?