Omgång 51: HV71 - Linköping HC

Piss

Piss igen

Och där kom 3an :imp: :imp:

2-3

Finalen 2008 omvänt utspelar sig :imp:

Men vafaan?! 2-3…
Känner vi igen det här sen aik-matchen?

ser ut somn slutspelt 08 fast tvärtom

Såja, nu känner jag igen hv

Haha. Stackars alla fans !!!

Herrejävlar vilket snyggt mål… :slight_smile:

Kom igen nu HV!

Fasth behöver inte vara skadad utan det kan vara en säkerhetsåtgärd.

Så jävla HV… Spela bra, fixa en ledning, sen spela på den. Oavsett tiden. Upprörande.

Ja undrar vad som händer nu egentligen… tycker Hv varit lite dåliga i år på att vända underlägen så hänt sent i matcherna, iaf mot topplag.

Det är för stort momentum LHC nu så räknar inte in några poäng idag, vilket innebär att FBK går om samt Fasth skadad på det med…

Tror dock fortfarande att Hv tar sig förbi kvarten i år, men FBK blir svåra i semin.

Att det skulle bli seger kändes helgjutet och ohotat efter en drömperiod av HV i första. Sen ger man bort det i andra.

HV kan inte spela i 60min. Hoppas att man kan spela sista 20 iaf, för här i andra har man varit helt uddlösa och ofarliga framåt.

Och med Fasth, som varit HVs bäste, borta så blir det tufft.

Ladda om i pausen och släpp för Guds skull inte till mer.

Hv måste träna försvarsspel och hur man passar i anfallszon. Passningspelet är under all kritik

Va fan händer :question: :question: :question:
Tog paus för att få nåt i magen och då var det 2-0 nu 2-3
Turmål eller har LHC ökat farten

HV lägger av att spela precis som mot AIK

Man gjorde det även mot Modo borta senast men lyckades hålla ut, Hv kan inte hålla ledningar verkar det som… har ZAIK eller FBK 2-0 ledning hemma då banne mig tappar de inte den!

Känns ju som det är lite sent att börja och träna på det nu när det är 4 matcher kvar och en kvart.

LHC började spela sin hockey och HV spelar inte sämre igentligen än i första. Det är LHC som stäppat upp

Jag har frågat flera gånger men aldrig fått något svar, Varför sparkade man psykologen Pär?