Omgång 52: Linköpings HC - HV71

Wesslau räddar HV, Jämtin håller på med sin skit, tänker inte på laget för 5 öre, onödigt beteende när han vet att han har ögonen på sig…sen är domarinsatsen röv.

Jämtin, sätt på dig dumstruten igen :angry:

BRAAAAA GJORT JÄMTIN!!!

Jämtin är ju ingenting annat än dum i huvvet, den som säger annat är ju blind. Hjärnsläpp gång på gång hos killen. Så less nu på han.

Avgå…alla!

Problemet är just att han har ögonen på sig. Hade det varit WK hade inget hänt.

Edit:
I övrigt en helt utomordentligt usel period.

Fy fan Jämtin! Visa känslor ja men gör det vid rätt tillfälle för fan!
Chans att komma in me PP i sista perioden ! Jaget går före laget i alla lägen för Skämtin!

Undrar hur Hv taktiken ser ut när man ska gå till anfall?
Är det kör ner och så får vi de vad som händer och om jag vill spela pucken eller ej!

Är ju inte Jämtins första SHL match han spelar, han borde veta att han har ögonen på sig vid det här laget,
Hur tänker man när laget spelar BP i stort sett en period och man är på väg att få ett PP med sig så åker man in i en motståndare
efter avblåsning. Hjärndöd

Såna här matcher saknar man spelartyper som Thörnberg, Joensuu och Laine. Smäll på, åk skridskor och gör mååål för helvete!

Det var en bentackling på Christensen som domarna släppte .
Vilka rövslickande och fjäskande hemmadomare !
Att sen ta det där på Jämtin … :laughing:

Det är en helt annan domarbedömning på HV än på Linköping .

Vi vet vilken spelare Jämtin är, Han försöker dra igång HV. Dåligt att han tar utvisning på slutet dock. Men det ser ut som han försöker bromsa in. Han kommer med en jäkla fart också. Så lite oflyt snarare. Han kör ju inte direkt över honom.

Jämtin framför mål nu i sista, Tagga till och spela hårt som satan nu så vi kommer i rätt synk. Linköping har fått oss i fel synk den här perioden så vi hela tiden ligger efter och aldrig hinner fram till pucken. Just för dom där små grejerna som TACKLINGAR, LÄSA spelet.

Vi måste göra likadant i sista så linköping hamnar efter så ska vi nog greja att ta ikapp det här. Rajala Christensen Fiala putte måste kliva fram ordentligt i sista också som varit i stort sett osynliga.

Nilsson WK Jämtin Brithen är domsom syns mest. Även Fälth har gjort en del bra grejer. Resten måste skita ner sig lite också nu i sista om vi ska vara med. Eller är dom för fina för det?

Putte har jag inte sett röken av på riktigt länge om jag tänker efter, Dags att han kliver fram nu och trycker nån puck i slottet. Och Rajala måste sluta vara så rädd om sin handled och ta för sig lite. Fiala visa att du kan göra något annat än att bli av med pucken.

Trodde aldrig att jag skulle hålla så mycket på Brynäs som jag kommer göra i kväll.

Jämtin alltså… Personer som sätter sitt ego framför lagets bästa har inte i HV att göra. Grymt överskattad i mina ögon.

Sen tycker jag utvisningen är hårt dömd, men det spelar ingen roll, han ska inte ens vara där.

Hvs anfallspel är ju obefintligt! ! Lägg därtill ett uselt försvarsspel så fattat man varför hv ligger där dom ligger och att dom inte kommer nånting att hämta i play in…

Tjurarna protesterar, Tjurarna har fått nog.
Tjurarna kommer vakna, i den sista period.

Klarar HV sig kvar i SHL är jag nöjd efter den här mardrömssäsongen. Slutspel har jag inte tänkt det minsta på det skulle bara bli en lång pina.

Jason Krog. Han hinner knappt komma in på isen innan han börjar titta efter båsdörren. Varje byte verkar vara en transportsträcka.

Det verkar vara halt på isen…

Ja vilket skott Liket målvakten höll på att ramla in i målet :open_mouth: