Omgång 52: Skellefteå AIK - HV71

Där rök mitt tips :smiley:

Öneruds skott alltså

Jävla härligt skott han har i det läget Önerud, det är ju inte första han drar dit från liknande avstånd :smiley:

Herrejävlar vilket vackert mål!!

Mycket bra

Heja Modo! Och Fisklunda…ska vi för en gångs skull få alla resultat med oss?

Sätter en chipspåse på att AJ kommer dra målvakten sista 5 om Modo leder :smiling_imp:

För fan HV en jävla period kvar nu… Vill se att varenda j-cel offrar både armar o ben i sista perren… Detta kan gå vägen om vi fortsätter de fantastiska försvarspelet vi haft idag… Måtte vi inte rasa ihop i sista nu!

Håll det här nu då! Laget och Ersberg skulle behöva en bortavinst och kanske till och med en hållen nolla. Vad kul med två så bra perioder!

Aa, låt resultaten gå vägen nu. Kan bli en enkel play-in.

Det e mest Frölunda jag är orolig för. MoDo ser starka ut idag…

Tråk hockey med lite chanser men hv verkar lyckas bättre med det sett till tidigare matcher man spelat liknande skjutit mindre skott och varit effektiva när man väl får lägen.

Det är misstagen motståndarna brukar utnyttja och göra sina mål mot HV. Idag gör man inga och då blir det genast svårare om målisen är stabil på dom få farliga chanserna som skapas.

Jag säger så här…hoppas det avgörs av spelarna på rätt sätt och INTE av dom 4:a randiga på isen

Skall vi tolka detta som negativt eller positivt??? :wink:

Timeout nu vore bra…

Och nu gjorde Örebro mål på modo

Två :frowning:

Helt knäpptyst i arenan. Så jävla gött.

Suck…

Fan :frowning: