Omgång 54: HV71 - Örebro

Ännu en bedrövlig match från hv

Vårat PP var ju åtminstone acceptabelt tidigare. Nu är (även) det uruselt. Jag är uppgiven!

NU KAN VÄL KÄMPA FÖR FAN ÄVEN OM DET GÅR ÅT HELVETE!?

Jag skulle ta bort det där inlägget, om jag var du. Inte tillåtet att länka streams.

kom precis hem, har nu sett ca tre minuter iv matchen och jag har redan sett de tre sämsta minuterna hockey jag någonsin sett i hela mitt liv av HV…

Kul att du vill vara omtänksam, uppskattas alltid. Men att länka till en stream, är inte tillåtet. :slight_smile:

Förstår nånstans att spelet ser ut som det gör men stackar publik som har betalat pengar.

Salmela är otroligt saknad. Han gör stor skillnad.

Fy fan för HV. Man har ju redan gett upp! Jag vågar påstå att HV aldrig tidigare haft ett så menlöst och viljelöst lag som nu. Usch!

Ny hvutvisnig- 2 skott på mål i 2:a. Förnedringstv

undra om hv hade haft en bättre avslutning om det gamla slutspelsstrecket funnits?

Fan vad pinsamma ni är. Okej att vi har 1-2 som är beredda att spela för klubbmärket men vart fan är hedern som professionell ishockey spelare!

Aja, Bendelin tyckte ju att första perioden var ok. Vart fan är det ok med 1-0 i röven mot Örebro? Hv är ett skämt iår, har aldrig sagt något liknande å bryr mig inte om resultatet men kämpa för helvete, visa stolthet, gör allt ni kan å har man gjort det å förlorar så fine men nu ska hela föreningen skämmas som hundar å jag vet en del sponsorpengar som kommer försvinna om det inte rensas ordentligt i spelartruppen samt ledningen!

2 perioder har strax gått å vi har 11 skott på mål mot Örebro! 3-0 hänger i luften…

Tycker att Nilson och W.K visar bra inställning. Alltid nåt.

Men herregud hur kan ett lag med ett sådant lönekuvär spela så fruktansvärt dåligt? Finns ju inte en passning som går rätt.
Viktigt med 1-2 nu :slight_smile:

Skönt. Christensen!

“Oj oj oj, oj oj oj oj” - Är det verkligen läge att spela den melodin nu?

Snyggt mål av Christensen. Men fyyyyyyyy fan vad dåligt spel annars.

Bendelin: “Vi ska spela för varandra och för klubbmärket” :ugeek:

Slog över lite till LHF-FBK såg en av dom värsta illdåden på mycket länge av Åberg i FBK Fy fan :imp:

En djurgårdare som spelar i FBK vad förväntar du dig?

För er som har problem med csports.se testa ladda ner deras app och testa. Matchen fungerar för mig där iaf.