Enda chansen är underskattning från västkustens sida. Är de påkopplade blir det nog tvåsiffrigt
Blir en klassik släkten är värst artikel i GP sen om hur Dichow spika igen.
Eller kanske magsjuka av nån dålig fisk.![]()
Åh fy, jag skulle inte vilja se de toaletterna ![]()
Idag vinner vi alltså enligt all logik, det är ju alltså nästan omöjligt att förlora igen så vi vinner, 4-2
Jo det stör mig något enormt. Alla tränare måste tydligen ha nån form av ord de överanvänder…..
Såklart!
Vi har väl ännu så länge inte hört att vi blir farliga i ett slutspel. Men det kommer säkert om ett antal omgångar
Problemet med den tanken är att det handlar om HV71 som de spelar nu. Det känns som att allt som kan gå fel blir fel just den här säsongen, så jag tror att det är fullt möjligt att vi förlorar idag även om jag fattar vad du menar.
Niklas Hansson. När beräknas han vara tillbaka?
Har spelat högst mediokert i inledningen…
Hopplös.
Hade inte tänkt se matchen idag för den känns ju ganska lätt att förutse resultatet på, men nu sitter man här igen.. Kan man börja grogga redan nu? Nån som har bästa receptet för att hantera en 0-8 förlust?
17 och 21 ombytta. I samma kedja. ![]()
Blomman måste sparkas.
Avdelningen “knäck en målvakt”.
Hur hanterar Dikken en överkörning?
Alltså det här med underliggande siffror. Det mals på som om det är det vi tävlar i.
Resultat verkar inte längre spela någon roll. Får flashbacks till när “corsi” slog igenom.
Vi förlorar bara att inse team glaset helt TOMT finns inte ens en droppe i glaset
HV jobbar prestationsbaserat säger Liljander…då undrar jag vad många spelarna gör på isen. 100 % förtroende för Blomman, tålamod….Zzzzzzz
Tål inte att lyssna på våra ledare. Allt är så jävla fantastiskt. Inte en enda jäkla ursäkt till fansen för säsongsinledningen.
Hoppas Dichow tar chansen idag och blir förstemålis. Han har spelat så bra när han är på topp!